Hot!

Οι τάσεις στο Digital Marketing και την ηλεκτρονική προβολή!

Ποιες είναι οι τελευταίες τάσεις στα social media και το digital marketing; Πώς χρησιμοποιούν τα εργαλεία του digital marketing οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου; Στις παραπάνω ερωτήσεις έρχεται να δώσει απαντήσεις η ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και Επιχειρείν ELTRUN του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για το 2015. Τα στοιχεία είναι άκρως αποκαλυπτικά για τον τρόπο προβολής και διαφήμισης των επιχειρήσεων στο σύγχρονο περιβάλλον. Η έρευνα εστιάζεται στα social media, στις μηχανές αναζήτησης και στο email marketing.



Όσον αφορά τα social media, το 62% των χρηστών του Internet χρησιμοποιούν κααθημερινά το κινητό τους για πρόσβαση στο Facebook μέσω του application. Τα συγκεκριμένα αποτελέσματα τονίζουν την ευρεία χρήση των κινητών-smartphones για πρόσβαση στο διαδίκτυο. Αξίζει εδώ να σημειωθεί ότι στην αρχή του 2016 υπήρχαν 6.744.991 χρήστες στο Facebook,  σύμφωνα με στοιχεία του monitor της υπηρεσίας της Sidebar για παρακολούθηση των εξελίξεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.


Αλληλεπιδρούν οι χρήστες των social media με τις επιχειρήσεις; H έρευνα ρίχνει φως και σε αυτήν την ερώτηση: το 19% των χρηστών κάνει like σε σελίδες με εμπορικό περιεχόμενο και το 12% σε σελίδες εταιρειών. Απ’οτι φαίνεται υπάρχει παρακολούθηση των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Κύρια ανησυχία αποτελεί η αξιοπιστία των πληροφοριών που λαμβάνονται από αυτές τις σελίδες. Γιααυτό κάθε επιχείρηση θα πρέπει να φροντίζει να παρέχει σωστή πληροφόρηση χωρίς υπερβολικές υποσχέσεις και κινήσεις εντυπωσιασμού.

Στο YouTube οι περισσότεροι με διαφορά αναζητούν μουσική όμως δεν είναι και λίγοι αυτοί που αλληλεπιδρούν με τις πληρωμένες διαφημίσεις που υπάρχουν στο πλάι της σελίδας.

Το Twitter αποτελεί επίσης ένα ιδιαιτέρως ανερχόμενο μέσο κοινωνικής δικτύωσης καθώς το 25% των χρηστών του Internet παρακολουθεί τις εξελίξεις σε αυτό. Δεν είναι τυχαίο ότι η χρήση του αυξήθηκε αρκετά με τα capital controls, κάτι που δείχνει τη σημαντική του αξία για θέματα επικαιρότητας και ενημέρωσης και διαμόρφωσης της προσωπικής γνώμης, λαμβάνοντας ερεθίσματα από διάφορες πηγές.

Σε ότι έχει να κάνει με τις μηχανές αναζήτησης η έρευνα κατέδειξε τη βαρύτητα των οργανικών αποτελεσμάτων. Το 80% των χρηστών επισκέπτεαι συχνά τα οργανικά αποτελέσματα για αυτό και οι τεχνικές βελτιστοποίησης ως προς τις μηχανές αναζήτησης είναι απαραίτητες για την καλύτερη δυνατή προώθηση της σύγχρονης επιχείρησης. Φανταστείτε σε τι μεγάλο κοινό παρουσιάζεται η προβολή σας όταν βρίσκεται στη 1η σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Επίσης, σε ποσοστό 9%, οι επισκέπτες του διαδικτύου κλικάρουν τις πληρωμένες διαφημίσεις των μηχανών αναζήτησης με ειδική θέση, δείχνοντας μια τάση αύξησης του συγκεκριμένου ποσοστού.

Και για το email marketing τα αποτελέσματα είναι αρκετά ενθαρρυντικά τονίζοντας τη σημασί του συγκεκριμένου εργαλείου digital marketing. To 30% των χρηστών του διαδικτύου δίνουν το emailτους για παραλαβή newsletters kai to 27% ανοίγει τα emails που λαμβάνει και δεν τα διαγράφει. Πολύ σημαντικό είναι το ποσοστό που αγγίζει το 8% το οποίο αγοράζει μεβάση τις διαφημιστικές ενέργεις Newsletters. Η μαζική αποστολή newsletters αποτελεί ένα σημαντικό εργσαλείο που μπορεί να επιφέρει σημαντικά έσοδα στον επιχειρηματία

Ο Ηλεκτρονικός Επαγγελματικός Οδηγός Ελλάδος 4ty.gr παρακολουθεί τις εξελίξεις και προσαρμόζει τις ενέργειες του κατάλληλα για να ανταποκριθεί στις συνεχείς απαιτήσεις του κλάδου της προβολής και διαφήμισης. Όλες οι έρευνες τονίζουν τη συνεχή τάση των καταναλωτών για ενημέρωση από το Internet, γεγονός που καθιστά απαραίτητη την προβολή της επιχείρησης στο διαδίκτυο.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου