Ποιες είναι οι τελευταίες τάσεις στα social media
και το digital marketing; Πώς χρησιμοποιούν
τα εργαλεία του digital marketing
οι Έλληνες χρήστες του διαδικτύου; Στις παραπάνω ερωτήσεις έρχεται να
δώσει απαντήσεις η ετήσια έρευνα του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου και
Επιχειρείν ELTRUN του
Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών για το 2015. Τα στοιχεία είναι άκρως
αποκαλυπτικά για τον τρόπο προβολής και διαφήμισης των επιχειρήσεων στο σύγχρονο
περιβάλλον. Η έρευνα εστιάζεται στα social media, στις μηχανές
αναζήτησης και στο email marketing.
Αλληλεπιδρούν οι χρήστες των social
media με τις επιχειρήσεις; H έρευνα ρίχνει
φως και σε αυτήν την ερώτηση: το 19% των χρηστών κάνει like σε σελίδες
με εμπορικό περιεχόμενο και το 12% σε σελίδες εταιρειών. Απ’οτι φαίνεται υπάρχει
παρακολούθηση των επιχειρήσεων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Κύρια ανησυχία
αποτελεί η αξιοπιστία των πληροφοριών που λαμβάνονται από αυτές τις σελίδες.
Γιααυτό κάθε επιχείρηση θα πρέπει να φροντίζει να παρέχει σωστή πληροφόρηση
χωρίς υπερβολικές υποσχέσεις και κινήσεις εντυπωσιασμού.
Στο YouTube οι
περισσότεροι με διαφορά αναζητούν μουσική όμως δεν είναι και λίγοι αυτοί που
αλληλεπιδρούν με τις πληρωμένες διαφημίσεις που υπάρχουν στο πλάι της σελίδας.
Το Twitter αποτελεί
επίσης ένα ιδιαιτέρως ανερχόμενο μέσο κοινωνικής δικτύωσης καθώς το 25% των
χρηστών του Internet
παρακολουθεί τις εξελίξεις σε αυτό. Δεν είναι τυχαίο ότι η χρήση του
αυξήθηκε αρκετά με τα capital controls, κάτι που δείχνει τη
σημαντική του αξία για θέματα επικαιρότητας και ενημέρωσης και διαμόρφωσης της
προσωπικής γνώμης, λαμβάνοντας ερεθίσματα από διάφορες πηγές.
Σε ότι έχει να κάνει με τις μηχανές αναζήτησης η έρευνα
κατέδειξε τη βαρύτητα των οργανικών αποτελεσμάτων. Το 80% των χρηστών
επισκέπτεαι συχνά τα οργανικά αποτελέσματα για αυτό και οι τεχνικές
βελτιστοποίησης ως προς τις μηχανές αναζήτησης είναι απαραίτητες για την
καλύτερη δυνατή προώθηση της σύγχρονης επιχείρησης. Φανταστείτε σε τι μεγάλο
κοινό παρουσιάζεται η προβολή σας όταν βρίσκεται στη 1η σελίδα των
οργανικών αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης. Επίσης, σε ποσοστό 9%, οι
επισκέπτες του διαδικτύου κλικάρουν τις πληρωμένες διαφημίσεις των μηχανών
αναζήτησης με ειδική θέση, δείχνοντας μια τάση αύξησης του συγκεκριμένου
ποσοστού.
Και για το email marketing
τα αποτελέσματα είναι αρκετά ενθαρρυντικά τονίζοντας τη σημασί του
συγκεκριμένου εργαλείου digital marketing. To 30% των χρηστών του διαδικτύου δίνουν
το emailτους για
παραλαβή newsletters
kai to
27% ανοίγει τα emails που
λαμβάνει και δεν τα διαγράφει. Πολύ σημαντικό είναι το ποσοστό που αγγίζει το 8%
το οποίο αγοράζει μεβάση τις διαφημιστικές ενέργεις Newsletters. Η μαζική αποστολή newsletters
αποτελεί ένα σημαντικό εργσαλείο που μπορεί να επιφέρει σημαντικά έσοδα
στον επιχειρηματία
Ο Ηλεκτρονικός Επαγγελματικός Οδηγός Ελλάδος 4ty.gr παρακολουθεί τις εξελίξεις και προσαρμόζει τις ενέργειες του κατάλληλα για να ανταποκριθεί στις συνεχείς απαιτήσεις του κλάδου της προβολής και διαφήμισης. Όλες οι έρευνες τονίζουν τη συνεχή τάση των καταναλωτών για ενημέρωση από το Internet, γεγονός που καθιστά απαραίτητη την προβολή της επιχείρησης στο διαδίκτυο.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου