Hot!

Tips για αύξηση των πωλήσεων!


Ψάχνετε τρόπους για να αυξήσετε τις πωλήσεις των προϊόντων και των υπηρεσιών που προσφέρει η επιχείρηση σας; Παρακάτω σας παρουσιάζουμε κάποια tips για να μπορέσετε να το πετύχετε:



Μία πολύ καλή διαφήμιση στο internet και η δημιουργία site από μια αξιόπιστη εταιρία που μπορεί να σας παρουσιάσει στην 1η σελίδα των μηχανών αναζήτησης θα αυξήσει σημαντικά τις πωλήσεις σας. Είναι λογικό ότι η καλή κατάταξη θα φέρει πολλούς επισκέπτες και σε συνδυασμό με την σωστή παρουσίαση προϊόντων και υπηρεσιών θα παρατηρήσετε αύξηση όχι μόνο στις πωλήσεις αλλά και στη γενική αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης.

Η παρουσίαση της δουλειάς σας στα social media και η προβολή προσφορών σε αυτά μπορούν να συμβάλλουν σημαντικά στην αύξηση των πωλήσεων. Η συνεχής ενημέρωση του κοινού στο Facebook θα βοηθήσει τους πελάτες σας να ενημερώνονται και σίγουρα θα σας προτιμήσουν όταν έχετε κάτι καλό να τους προσφέρετε. 

Η αρχή της σπανιότητας αποτελεί ένα σημαντικό trick για να αυξήσετε το ενδιαφέρον των πελατών έτσι ώστε να προβούν σε κάποια αγορά. Η συγκεκριμένη τεχνική μπορεί να χρησιμοποιηθεί με διάφορους τρόπους. Μπορείτε για παράδειγμα να προσφέρετε κάποιο συλλεκτικό κομμάτι/προϊόν, παρουσιάζοντας το μόνο για ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ή μόνο από ένα συγκεκριμένο κανάλι διανομής. Κάποια ειδική προσφορά μπορεί να εντυπωσιάσει επίσης τους πελάτες σας λόγω του συνδυασμού χαμηλής τιμής και μικρού χρονικού διαστήματος πώλησης. Μόνο και μόνο το γεγονός ότι ένα προϊόν/υπηρεσία δεν θα υπάρχει για αρκετό καιρό, αυξάνει άμεσα την αξία του για τους πελάτες, οι οποίοι θα το προτιμήσουν ακόμα και σε μια πιο αυξημένη τιμή.



Ένα άλλο τέχνασμα είναι η παροχή κάποιου δώρου με ένα προϊόν. Συχνά βλέπετε να δίνεται κάποιο προϊόν ως δώρο μαζί με κάποιο άλλο. Ακόμα και στην παροχή υπηρεσιών μπορεί να υπάρξει κάποιο δώρο είτε υλικό είτε κάποια έξτρα υπηρεσία. Το δώρο μπορεί να παρουσιαστεί επίσης στο τέλος χωρίς να το ξέρει ο πελάτης. Αυτό βοηθάει να χτίσετε μια πολύ καλή σχέση με τους πελάτες σας και πιθανότατα θα σας προτιμήσουν στο μέλλον για τη θετική κίνηση σας. Σε αυτήν την κατηγορία συμπίπτει και το δείγμα δωρεάν που θα οδηγήσει στη δοκιμή του προϊόντος και στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας σας.

Επίσης, προσπαθήστε να μη δίνετε έμφαση μόνο στο προϊόν/υπηρεσία που προσφέρετε. Φυσικά και πρέπει να δοθεί η σωστή βαρύτητα για το σωστό συνδυασμό τιμής-ποιότητας που θέλει το κοινό στο οποίο στοχεύετε. Όμως, προσπαθήστε να διαφοροποιηθείτε και σε ότι έχει να κάνει γύρω από το προϊόν όπως για παράδειγμα στην εξυπηρέτηση μετά την πώληση. Πρόσφερε ένα ολοκληρωμένο πακέτο που θα γοητέψει τους πελάτες για να σας προτιμήσουν.

Οι πωλήσεις αποτελούν τα έσοδα της επιχείρησης για αυτό και παίζουν σημαντικό ρόλο. Τα παραπάνω τεχνάσματα θα σας βοηθήσουν να ανταπεξέλθετε στη δύσκολη οικονομική συγκυρία που διανύουμε!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου