Hot!

Τα πιο σημαντικά μέσα για την καλύτερη δυνατή προβολή μιας επιχείρησης!


Η προβολή μιας επιχείρησης αποτελεί ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι για την επιτυχημένη πορεία της, μετά από ένα καλό προσφερόμενο προϊόν/υπηρεσία. Για αυτό το λόγο θα πρέπει ο επιχειρηματίας να επιλέξει πολύ προσεκτικά τις ενέργειες προβολής του για να καταφέρει να επιτύχει τους στόχους του και να αυξήσει την αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας του. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε όλα τα στοιχεία που έχει στη διάθεση του ο επιχειρηματίας για την προβολή της δουλειάς του (μίγμα προβολής).

Η προσωπική πώληση αποτελεί έναν πολύ σημαντικό τρόπο παρουσίασης της επιχείρησης και των προϊόντων-υπηρεσιών της. Οι πωλητές θα πρέπει να επιλέγονται προσεκτικά, καθώς πρέπει να προσεγγίζουν τους πιθανούς πελάτες με τέτοιο τρόπο ώστε να ενημερώνονται σωστά για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες. Έμφαση θα πρέπει να δίνεται στα οφέλη και όχι τόσο στα τεχνικά χαρακτηριστικά. Και μην ξεχνάτε ότι πέρα από την λεκτική επικοινωνία, σημαντικό ρόλο παίζει και η μη λεκτική, δηλαδή η γλώσσα του σώματος.

Η προώθηση πωλήσεων αποτελεί επίσης ένα βασικό στοιχείο του μίγματος προβολής. Πρόκειται για τεχνικές που χρησιμοποιούνται με σκοπό να αυξηθούν άμεσα οι πωλήσεις. Στην κατηγορία αυτή περιλαμβάνονται όλες οι εκπτώσεις, η δωρεάν αυξημένη ποσότητα, συσκευασίες δώρα, οι διαγωνισμοί, τα δείγματα και άλλα. Η προώθηση πωλήσεων μπορεί να βοηθήσει αρκετά τους πωλητές στο έργο τους.


Οι δημόσιες σχέσεις αφορούν τη σωστή πληροφόρηση του κοινού, με κύριο στόχο τη δημιουργία θετικής εικόνας για την επιχείρηση. Δεν απευθύνονται μόνο στους πελάτες αλλά σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη που σχετίζονται με την επιχείρηση όπως οι μέτοχοι, οι επενδυτές, οι λιανέμποροι, οι προμηθευτές, η κοινωνία, το περιβάλλον. Μία επιχείρηση πρέπει να ελέγχει τις σχέσεις τις με όλα αυτά τα μέρη και να τους ενημερώνει κατάλληλα για οποιοδήποτε σημαντικό νέο μπορεί να τους αφορά. Η δημοσίευση άρθρων, δελτίων τύπου, ανακοινώσεων, φωτογραφιών, προτάσεων αγοράς καθώς και οι χορηγίες αποτελούν σημαντικά μέσα για την επίτευξη των στόχων των δημοσίων σχέσεων.

Το άμεσο μάρκετινγκ στοχεύει στην άμεση επικοινωνία με τους πελάτες, ζητώντας άμεση ανταπόκριση από αυτούς. Στο άμεσο μάρκετινγκ χρησιμοποιούνται επιστολές, αποστολή καταλόγων, emails, κουπόνια αγοράς, άμεση τηλεφωνική κλήση. Τα θετικά εδώ είναι οι στοχευμένες και προσωποποιημένες ενέργειες καθώς αναφέρεται το όνομα του πελάτη και δεν πρόκειται για μια μαζική ενέργεια. Τα αποτελέσματα των ενεργειών αυτών είναι άμεσα μετρήσιμα.

Ορισμένοι θεωρούν ότι ακόμα και η συσκευασία ενός προϊόντος αποτελεί κομμάτι της προβολής, καθώς παρουσιάζει το λογότυπο και το σήμα της επιχείρησης, που μπορεί να αποτελέσει και αυτό μια σημαντική διαφήμιση. Η συσκευασία αποτελεί ένα βασικό κομμάτι όχι μόνο του προϊόντος αλλά και ολόκληρης της επιχείρησης, για αυτό θα πρέπει να γίνονται αρκετές και προσεκτικές μελέτες πριν καταλήξουν οι επαγγελματίες στην τελική μορφή της.

Τέλος, η διαφήμιση αποτελεί πιθανότατα το πιο σημαντικό κομμάτι για να προβληθεί σωστά και επιτυχημένα μια επιχείρηση. Πρόκειται λοιπόν για πληρωμένες ενέργειες που παραχωρούν χώρο σε έντυπα μέσα, στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο και στο διαδίκτυο ώστε να παρουσιαστούν τα προϊόντα και οι υπηρεσίες ενός επιχειρηματία. Η διαφήμιση αφορά μαζική αποστολή μηνυμάτων χωρίς προσωποποιημένους παραλήπτες όπως το άμεσο μάρκετινγκ. Η προβολή μέσω των διαφημίσεων και κυρίως η προβολή στο διαδίκτυο, όπως επιβάλλουν οι τωρινές συνθήκες ανταγωνισμού στην αγορά, αποτελεί ένα πολύπλοκο κομμάτι, συνεπώς οι επιχειρηματίες θα πρέπει να εξετάζουν πολύ προσεκτικά τους συνεργάτες τους όσον αφορά τη διαφήμιση τους. Δεν είναι λίγες οι εταιρίες που αποσπούν υψηλά χρηματικά ποσά χωρίς να καταφέρνουν τελικά να επιφέρουν καλά αποτελέσματα.

Ο 4TY.GR εδώ και 7 χρόνια εξειδικεύεται στις υπηρεσίες προβολής στο διαδίκτυο για να αυξήσετε σημαντικά την αναγνωρισιμότητα και τις πωλήσεις σας! Εμπιστευτείτε μας για αξιόπιστα αποτελέσματα!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου