Θέλετε να αυξήσετε τη φήμη και
την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας; Είτε πρόκειται για την προσωπική ζωή
είτε για την επαγγελματική, η φήμη σίγουρα αποτελεί καθοριστικό παράγοντα
επιτυχίας. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε σημαντικά tips για να τα
καταφέρετε να αυξήσετε φήμη και το πελατολόγιο σας!
#1 Καταρχήν είναι
σημαντικό να καταφέρεις να ξεχωρίσεις από τους ανταγωνιστές σου. Προσπάθησε να
πρωτοτυπήσεις με οποιονδήποτε τρόπο όσον αφορά το προϊόν, τη τιμή, τα κανάλια
διανομής ή την προβολή των προϊόντων/υπηρεσιών σου και σίγουρα θα κερδίσεις το
σεβασμό των πελατών. Στο έντονο περιβάλλον που δραστηριοποιούνται οι
επιχειρήσεις του σήμερα σε συνδυασμό με την κρίσιμη οικονομική κατάσταση της
χώρας, μόνο οι επιχειρήσεις με έξυπνες ιδέες που μπορούν να προσδώσουν κάποιου
είδους αξία στους πελάτες, θα καταφέρουν να κερδοφορήσουν.
#2 Η συνεργασία με κάποια αξιόπιστη εταιρία που
έχει χρόνια εμπειρίας και γνωρίζει καλά τον κλάδο της προβολής είναι ένα ακόμα
απαραίτητο στοιχείο. Περισσότερο από ποτέ οι διαφημίσεις είναι
σημαντικές για να προβάλλουν το ανταγωνιστικό σας πλεονέκτημα και να σας
διαφοροποιήσουν από τους ανταγωνιστές. Προβάλετε αυτό που ξέρετε να κάνετε
καλύτερα και σίγουρα η φήμη σας θα βελτιωθεί σημαντικά. Επιλέξτε λοιπόν
προσεκτικά το συνεργάτη σας όσον αφορά το καθοριστικό κομμάτι της προβολής σας
στο διαδίκτυο, για να ανταπεξέλθετε με τον πλέον αποδοτικό τρόπο – Επιλέξτε τον
4ty.gr!!
#3 Οι δημόσιες σχέσεις, η
συμμετοχή σε events, η συμμετοχή σε συγκεκριμένες
ομάδες ή κοινότητες και οι χορηγίες ή η προσπάθεια για συμβολή στην τοπική
κοινότητα είναι στοιχεία που θα σας κάνουν πιο ορατούς στο κοινό, προδιαθέτοντας
τους θετικά. Μην ξεχνάς επίσης να παροτρύνεις τους ευχαριστημένους πελάτες σου
να μιλήσουν για την επιχείρηση, ακόμα και στο διαδίκτυο και φυσικά να τους
ανταμείβεις με κάποιον τρόπο για αυτό.
#4 Να συμμετέχεις ενεργά
στα social
media όπως το
Facebook,
Instagram και
Google+.
Όλο και περισσότεροι ακολουθούν μάρκες και επιχειρήσεις στα μέσα κοινωνικής
δικτύωσης και έτσι μπορείτε να τους ενημερώσετε εύκολα και ανέξοδα για τα νέα
της επιχείρησης σας. Να χρησιμοποιείτε πλούσιο υλικό για να τραβήξετε τη προσοχή
των επισκεπτών και φυσικά να τους πείσετε να προβούν σε κάποια κερδοφόρα
ενέργεια για εσάς. Το Linkedin επίσης
μπορεί να σας φανεί χρήσιμο εργαλείο για να αυξήσετε τις διασυνδέσεις
σας.
#5 Να παρακολουθείτε τις
αντιδράσεις του κοινού σας και τα σχόλια τους και να ανταποκρίνεστε κατάλληλα
όποτε χρειάζεται. Η συμμετοχή στα social
media κάνει πολύ
πιο εύκολη την έρευνα αγοράς για τον επιχειρηματία και μπορείτε να αντιληφτείτε
πολύ εύκολα ποια είναι η εικόνα των πελατών για τα προϊόντα-υπηρεσίες σας. Να
τους παροτρύνετε να γράφουν σχόλια στους λογαριασμούς σας στα social
media έτσι ώστε
να μπορέσετε να καλυτερέψετε αυτά που προσφέρετε.
#6 Τέλος, είναι χρήσιμο να
υπάρχει συνέπεια μεταξύ των διάφορων ενεργειών προβολής που κάνετε. Μην ξεχνάτε
να επιλέγετε ένα συγκεκριμένο κοινό στόχο για την προβολή σας και να
καθοδηγείστε με βάση τις ανάγκες και προτιμήσεις του. Δεν μπορείτε να καλύψετε
όλα τα κοινά και οι διαφορετικές προσεγγίσεις στις διαφημιστικές ενέργειες το
μόνο που θα προκαλέσουν είναι σύγχυση. Οι διαφημιστικές ενέργειες στο διαδίκτυο
θα πρέπει να συνάδουν με αυτές που κάνετε εκτός αυτού, και όλες μαζί θα πρέπει
να δημιουργούν τη σωστή ολοκληρωμένη εικόνα για την επιχείρηση
σας!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου