Hot!

Οργανώστε και προωθήστε σωστά μια εκδήλωση-event μέσα από το Facebook για μεγαλύτερο αντίκτυπο!

H διοργάνωση εκδηλώσεων, ομιλιών ή events, αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο για μια επιχείρηση, για να δημιουργήσει μια ξεχωριστή εμπειρία για τους πελάτες. Η διαμόρφωση ενός κατάλληλου event μπορεί να βοηθήσει να χτίσετε ένα δυνατό brand για να κερδίσετε το κοινό. Η σωστή οργάνωση και προώθηση της εκδήλωσης αποτελεί το κλειδί για την επιτυχία της, κάτι που μπορεί να γίνει μέσω του Facebook! Παρακάτω σας δείχνουμε πώς μπορείτε να χρησιμοποιήσετε με τον σωστό τρόπο το Facebook για να εξασφαλίσετε την επιτυχία της εκδήλωσης που θέλετε να οργανώσετε! 

Καταρχήν, πρέπει να δημιουργήσετε μία ειδική σελίδα στο Facebook για την εκδήλωση (Facebook Event Page) για να χτίσετε ένα σημαντικό δίκτυο και να προσελκύσετε μεγάλο κοινό. Με αυτήν την σελίδα μπορείτε να ενημερώνετε συχνά το κοινό, πραγματοποιώντας δημιουργικές αναρτήσεις με χρήσιμες ενημερώσεις για το event, αλλά και για οποιαδήποτε αλλαγή προκύψει.  Στην αρχή, καλό είναι να ξεκινήσετε με teaser video ή φωτογραφίες, δίνοντας απλά μια μικρή γεύση για το τί έρχεται χωρίς να αποκαλύψετε το ακριβές θέμα της διοργάνωσης.

Δημιουργήστε πλούσιο υλικό στη σελίδα με φωτογραφίες, αφίσες, διαφημιστικό βίντεο για το επερχόμενο event και περιγραφή των ανθρώπων που θα συμμετέχουν και των ομιλητών. Με αυτόν τον τρόπο θα κάνουν και εκείνοι κοινοποίηση της σελίδας για να προσελκύσετε περισσότερο κόσμο. Σε περίπτωση που έχουν υπάρξει άλλες εκδηλώσεις-διοργανώσεις στο παρελθόν, μπορείτε να ανεβάσετε φωτογραφίες και βίντεο ακόμα και από τα παρασκήνια (backstage) έτσι ώστε να τραβήξετε περισσότερο την προσοχή των επισκεπτών και να τους κάνετε να ανταποκριθούν περισσότερο για το event, με likes, σχόλια και κοινοποιήσεις. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε hashtags δηλαδή το σύμβολο # και μετά κολλημένη μια λέξη ή φράση χωρίζοντας τις λέξεις με κάτω παύλα (πχ. #kalokairini_ekdilosi_2017).  Σκεφτείτε ένα έξυπνο hashtag για να το ανεβάζετε σε κάθε ανάρτηση που να δείχνει ό,τι αφορά το συγκεκριμένο event.

Μην ξεχάσετε να κάνετε δώρο από το Facebook δωρεάν προσκλήσεις ή άλλα δώρα για να γίνει περισσότερο γνωστή η εκδήλωση σας μέσω των κοινοποιήσεων που θα απαιτηθούν για τον διαγωνισμό.

Η χρήση διαφημίσεων μέσω Facebook (Facebook Ads) μπορεί να εκτοξεύσει την μετάδοση του event σε πολύ περισσότερο κόσμο, και μάλιστα στοχευμένο κοινό, καθώς μπορείτε να επιλέξετε συγκεκριμένα δημογραφικά χαρακτηριστικά και ενδιαφέροντα για τη διαφήμιση σας. Η διαφήμιση μπορεί να εμφανιστεί και σε όσους έχουν ήδη μπει στην σελίδα για καλύτερη ενημέρωση και τελευταία γεγονότα που αφορούν την εκδήλωση.

Κατά τη διάρκεια του event καλό είναι να ανεβάσετε κάποιες φωτογραφίες με σχόλια τύπου “συμβαίνει τώρα”. Επίσης, είναι απαραίτητο να χρησιμοποιήσετε τη δυνατότητα του Facebook για live μετάδοση υλικού, το οποίο μπορεί να είναι και από τα παρασκήνια. 

Μετά το event μπορείτε να ανεβάσετε κάποιες φωτογραφίες και backstage υλικό, και φυσικά να ευχαριστήσετε τους ομιλητές και τον κόσμο που σας τίμησε και να προαναγγείλετε ίσως ένα επόμενο συγκεκριμένο event ή να γράψετε κάτι γενικότερο όπως “σας περιμένουμε ξανά στην επόμενη μας διοργάνωση”!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου