Hot!

Τα πλεονεκτήματα της διαφήμισης στο internet!

Το διαδίκτυο αποτελεί ένα πολύ δυναμικό μέσο για να προβάλετε την επιχείρηση σας! Γιατί; Αρκεί απλά να αναφέρουμε ότι οι  Έλληνες χρησιμοποιούν το διαδίκτυο σε σημαντικό βαθμό και μάλιστα τακτικά. Οι χρήστες του διαδικτύου αναζητούν για πληροφορίες, τρόπους ψυχαγωγίας, συγκρίνουν προϊόντα και υπηρεσίες και κάνουν και online αγορές.

 
Με ποιούς τρόπους μπορεί να διαφημιστεί μια επιχείρηση στο διαδίκτυο;

Ο τρόπος με τον οποίο διαφημίζονται οι επιχειρήσεις έχει αλλάξει σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Οι επιχειρηματίες προσαρμόζουν τις ενέργειες τους στο διαδίκτυο καθώς η διαφήμιση στο internet αποτελεί πλέον προϋπόθεση για την επιτυχή πορεία μιας επιχείρησης. Οι συνηθέστερες μορφές διαφήμισης στο internet είναι:

- Μαζική αποστολή email (newsletters) σε επιλεγμένες ηλεκτρονικές διευθύνσεις για τη διαφήμιση μιας επιχείρησης ή για την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών.

- Διαφημιστικά κινούμενα πλαίσια (banners) για εντυπωσιακή και άμεση διαφήμιση της επιχείρησης που μπορεί να τραβήξει εύκολα την προσοχή δυνητικών πελατών.

- Πληρωμένη διαφήμιση στα social media όπως το Facebook.

- Πληρωμένη διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης π.χ Google AdWords.

- Διατήρηση ιστοσελίδας και Blog. Με την ιστοσελίδα μπορείτε να προβάλετε νέα προϊόντα και υπηρεσίες και να παρέχετε προσφορές κατά καιρούς για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας. Ένα blog με χρήσιμα άρθρα θα αποτελέσει μία καλή διαφήμιση για την επιχείρηση δείχνοντας το ενδιαφέρον σας για τους πελάτες.

- Καταχωρήσεις σε επαγγελματικούς οδηγούς στο internet.

Ποια είναι τα κυριότερα πλεονεκτήματα της διαφήμισης στο internet;

Η διαφήμιση στο internet θα επιφέρει πολλά οφέλη. Καταρχήν θα σας βοηθήσει να αποκτήσετε εύκολη και με σχετικά χαμηλό κόστος πρόσβαση σε ευρύ κοινό. Μπορείτε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας και να διαμορφώσετε την κατάλληλη εικόνα για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Η δημοσίευση νέων προϊόντων-υπηρεσιών και η ενημέρωση του κοινού μπορεί να γίνει εύκολα, παρέχοντας όλες τις χρήσιμες πληροφορίες.

Το ίντερνετ σας βοηθάει επίσης να αλληλεπιδράσετε με τους πελάτες σας. Μπορείτε να τους ρωτάτε πράγματα και να συλλέγετε χρήσιμες πληροφορίες ανάλογα με τα σχόλια και τα likes που σας κάνουν στα social media. Μάθετε ποια είναι η αντίληψη των καταναλωτών για τα προϊόντα – υπηρεσίες σας και εντοπίστε νέες τάσεις και συνήθειες ώστε να καλύψετε καλύτερα τις ανάγκες σας.

Επιπλέον, οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν αν θέλουν να δουν και πότε μια διαφήμιση. Με αυτόν τον τρόπο δεν ενοχλούνται ιδιαίτερα από τις διαφημίσεις όπως συμβαίνει στα συμβατικά μέσα διαφήμισης π.χ την τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Η προσέγγιση του κοινού-στόχου μπορεί να γίνει πολύ εστιασμένη. Με συγκεκριμένα εργαλεία επιτυγχάνεται ιδιαίτερη στόχευση, αποφεύγοντας έτσι την ενόχληση όσων δεν ενδιαφέρονται και στοχεύοντας σε όσους είναι πιο πιθανόν να κάνουν κλικ στη διαφήμιση, να πάρουν τηλέφωνο και να αγοράσουν κάποιο προϊόν-υπηρεσία.

Ένα ακόμα πλεονέκτημα είναι η μετρήσιμη απόδοση των συγκεκριμένων ενεργειών διαφήμισης. Υπάρχουν στατιστικά εργαλεία που δείχνουν τα κλικς που έχουν γίνει στη διαφήμιση, τους μοναδικούς επισκέπτες, τη διάρκεια παραμονής στην ιστοσελίδα και πολλά άλλα στοιχεία που αποκρυπτογραφούν την αποτελεσματικότητα των διαφημίσεων σας. 


Εσείς διαφημίζετε την επιχείρηση σας στο internet; Επιλέξτε μια εταιρία με την απαραίτητη τεχνογνωσία στην online διαφήμιση και ευρύ πελατολόγιο σε όλη την Ελλάδα!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου