Hot!

Πώς μπορείτε να αυξήσετε άμεσα τις πωλήσεις σας;

Σίγουρα όλοι οι επιχειρηματίες αναζητούν τρόπους να αυξήσουν τις πωλήσεις τους έτσι ώστε να αποκτήσουν περισσότερα έσοδα και να γίνουν πιο γνωστά τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες τους. Στο σημερινό άρθρο σας παρουσιάζουμε ορισμένα tips για να καταφέρετε περισσότερες πωλήσεις και να σας προτιμήσουν οι καταναλωτές.


- Γνωστοποιήστε σε υπάρχοντες πελάτες ότι κάποιο προϊόν που τους είχατε προωθήσει παλιότερα ή το είχαν αγοράσει, τώρα βρίσκεται σε καλύτερη τιμή (προσφορά). Έτσι, θα κινήσετε το ενδιαφέρον τους και πιθανώς θα τους αρέσει η ενημέρωση ότι ένα προϊόν που είχαν ίσως απορρίψει παλαιότερα λόγω οικονομικών, τώρα έχει χαμηλότερη τιμή. Αυτό μπορεί να γίνει είτε με αποστολή email, είτε τηλεφωνικά είτε με sms!

- Το λεξιλόγιο που χρησιμοποιείτε στις προωθητικές ενέργειες και διαφημίσεις παίζει σημαντικό ρόλο στην επιτυχία τους, όχι μόνο για να τραβήξετε το ενδιαφέρον του κοινού αλλά και για να καταφέρετε να προβεί τελικά σε κερδοφόρα ενέργεια για την επιχείρηση, δηλαδή σε αγορά. Θα σας βοηθήσουν λέξεις όπως: Άμεσα, Τώρα, Βιαστείτε, Προλάβετε, Τελευταία ευκαιρία, Μόνο για λίγες ημέρες, Μην χάσετε την προσφορά! Χρησιμοποιείστε άμεσο λόγο σε β’ πρόσωπο ενικού ή πληθυντικού αριθμού.

- Η σπανιότητα ενός προϊόντος - περιορισμένη έκδοση του (limited edition) αποτελεί ένα παράδειγμα προσέλκυσης της προσοχής των πελατών καθώς το γεγονός ότι μπορεί να τελειώσει η διαθεσιμότητα του θα τους οδηγήσει σε πιο γρήγορες αποφάσεις. Θέλουν να το αγοράσουν όσο ακόμα είναι διαθέσιμο οπότε είναι πολύ πιθανόν να το κάνουν.

- Με τον ίδιο τρόπο μπορεί να δράσει και η χρήση μιας προσφοράς για λίγες ημέρες. Έτσι, δίνοντας συγκεκριμένο χρόνο στους πελάτες για να αγοράσουν κάτι, πιθανώς θα θελήσουν να προβούν σε αγορά λόγω της χαμηλής τιμής, ξέροντας ότι λήγει η προσφορά. Σε περίπτωση που έχετε e-shop μπορείτε να έχετε χρονόμετρο με αντίστροφη μέτρηση έτσι ώστε να βλέπουν οι πελάτες σε πόσο χρόνο ακριβώς θα λήξει η προσφορά για κάποιο προϊόν!

- Οι διαγωνισμοί π.χ στα social media αποτελούν ένα καλό μέσο για να διαφημίσει μια επιχείρηση τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της. Με αυτόν τον τρόπο, γνωστοποιείτε περισσότερο την επιχείρηση σας και υπάρχει πιθανότητα κάποιοι που έχασαν στον διαγωνισμό να γνωρίσουν καλύτερα την επιχείρηση σας και τί πουλάτε και να ενδιαφερθούν να αγοράσουν κάτι από εσάς. Καλύτερα αποτελέσματα θα επιτύχετε αν συνδυάσετε τον διαγωνισμό στο Facebook με ταυτόχρονη διαφήμιση Facebook Ads για να προβληθεί σε περισσότερο και πιο στοχευμένο κοινό!

- Η ύπαρξη μιας ιστοσελίδας μπορεί να σας βοηθήσει να αυξήσετε τις πωλήσεις άμεσα. Αυτό συμβαίνει γιατί 1) μπορούν να σας βρουν πελάτες στην 1η σελίδα της Google αν έχετε επιτύχει βελτιστοποίηση ως προς τις μηχανές αναζήτησης (SEO) και 2) μπορείτε να αλλάζετε εύκολα το περιεχόμενο και να προβάλλετε νέα προϊόντα ή υπηρεσίες καθώς και προσφορές που οργανώνετε κατά καιρούς! Απαραίτητη κρίνεται επίσης και η διαχείριση εταιρικού προφίλ κοινωνικής δικτύωσης, κυρίως Facebook αλλά και Instagram καθώς η δημοφιλία του αυξάνει συνεχώς τελευταία! Χωρίς υψηλό κόστος μπορείτε να ενημερώνετε για νέα της επιχείρησης σας αλλά και άλλα στοιχεία που μπορεί να φανούν χρήσιμα και να βοηθήσουν τους πελάτες σας. Μπορείτε να δημιουργήσετε για αυτό το λόγο ιστολόγιο (blog) για την επιχείρηση.

- Η διαφημιστική καμπάνια στη Google (Google Adwords) αποτελεί επίσης έναν άμεσο τρόπο για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας με εμφάνιση της επιχείρησης είτε στους χρήστες της Google που ψάχνουν ενεργά για αντίστοιχα προϊόντα/υπηρεσίες είτε κινούνται σε σελίδες συνεργαζόμενες με τη Google. Άλλου είδους διαφήμιση στο internet με πολύ δυναμικά αποτελέσματα είναι η διαφήμιση στο Youtube με αρκετές δυνατότητες και μεθόδους στόχευσης και αρκετά οικονομικό κόστος λόγω μη έντονου ανταγωνισμού.

- Η διοργάνωση ενός event-γεγονότος τέλος, αποτελεί μια καλή πρόταση για να τραβήξετε τα βλέμματα δυνητικών και παλιών πελατών για να παρουσιάσετε έτσι π.χ. νέα προϊόντα σε όσο το δυνατόν περισσότερο κόσμο.

Οι παραπάνω τρόποι θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε άμεσα τις πωλήσεις σας και φυσικά τα έσοδα της επιχείρησης σας!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου