Hot!

Tips για μια επιτυχημένη στρατηγική email marketing!


Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email marketing) αποτελεί μια πολύ χρήσιμη στρατηγική για τους επιχειρηματίες ώστε να έχουν μια δυναμική σχέση με τους πελάτες και καλή απόδοση όσον αφορά την επένδυση τους για διαφήμιση. Ένα email μπορεί να έχει κάποιο link ή κάποιο αρχείο pdf - Newsletter, γνωστοποιώντας συνήθως προσφορές και παρέχοντας συμβουλές, με κύριο στόχο την αύξηση των πωλήσεων. Το κόστος είναι πολύ χαμηλό και τα αποτελέσματα μπορεί να είναι θεαματικά, επιτυγχάνοντας περισσότερες πωλήσεις ακόμα και από προβολή στο Facebook, αρκεί να το κάνετε σωστά.

Δείτε παρακάτω χρήσιμα tips για να στέλνετε επιτυχημένα email που θα προσελκύσουν την προσοχή των πελατών:



Εύκολη εγγραφή σε Newsletter

Μια γρήγορη φόρμα εγγραφής μπορεί να υπάρχει στην αρχική σελίδα του site σας, στο blog και στη σελίδα του Facebook. Μπορείτε έτσι να συλλέξετε διευθύνσεις email αλλά και άλλα χρήσιμα στοιχεία όπως ονόματα και γενέθλια π.χ για μια προσφορά για την ημέρα των γενεθλίων κάποιου πελάτη.

Ενημερώστε τους πελάτες τί να περιμένουν

Ενημερώστε τους πελάτες τί ακριβώς να περιμένουν εάν δώσουν το email τους και άλλα στοιχεία σε εσάς π.χ για ενημερώσεις της εταιρείας, προσφορές ή συμβουλές / tips. Είναι σημαντικό να ενημερώσετε τους αναγνώστες σας για το τι να περιμένουν και πόσο συχνά. Δώστε τους όσο το δυνατόν περισσότερες πληροφορίες στη φόρμα εγγραφής για να αποφασίσουν αν επιθυμούν να είναι στη λίστα.

Καλωσορίστε τους πελάτες με ένα mail

Μπορείτε να στείλετε στους νέους συνδρομητές μια ειδική προσφορά ή αποκλειστικό περιεχόμενο ως καλωσόρισμα, ευχαριστώντας για την εγγραφή τους στο Newsletter.

Αποστολή σχετικού περιεχομένου σε διαφορετικούς πελάτες

Οι υπηρεσίες ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορούν να σας βοηθήσουν να τμηματοποιήσετε το κοινό σας ώστε να προσφέρετε σχετικό περιεχόμενο σχεδόν σε κάθε πελάτη. Καλό είναι να στέλνετε διαφορετικά μηνύματα σε διαφορετικές ομάδες π.χ θα μπορούσατε να στείλετε μια καμπάνια μόνο σε άτομα σε συγκεκριμένη περιοχή κοντά σε ένα συγκεκριμένο κατάστημα.

Μην κάνετε spam

Να στέλνετε ενημερωτικά email μόνο σε όσους έχουν επιλέξει να τους στέλνετε τέτοιου είδους email και να ξέρουν ακριβώς για ποιο λόγο δίνουν το email τους και τι υλικό περίπου θα λαμβάνουν κατά την εγγραφή τους. Συμπεριλάβετε έναν προφανή σύνδεσμο διαγραφής σε κάθε μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Να περιλαμβάνετε ενδιαφέροντα links και προσκλήσεις για δράση (call for action)

Ο στόχος των περισσότερων εκστρατειών μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι η αύξηση της επισκεψιμότητας σε έναν ιστότοπο, η συμμετοχή σε διαγωνισμό ή μια γενικότερη αλληλεπίδραση, για αυτό φροντίστε να έχετε εντυπωσιακά κουμπιά με κείμενο που δίνουν στους αναγνώστες περισσότερες από μία ευκαιρίες αλληλεπίδρασης (π.χ., Μάθετε περισσότερα, Κάντε λήψη κ.ά.)

Δώστε μια ανταμοιβή για την ανάγνωση

Οι χρήστες θα πρέπει οπωσδήποτε να επωφελούνται από την ανάγνωση ηλεκτρονικών μηνυμάτων είτε παρέχοντας εξειδικευμένες συμβουλές είτε προσφορές και εκπτώσεις.

Πως θα καταφέρετε να ανοίξουν οι παραλήπτες το email σας;

Καταρχήν θα πρέπει να δώσετε ένα δυνατό όφελος (όχι τονίζοντας τα τεχνικά χαρακτηριστικά) το οποίο θα φαίνεται στο θέμα του email. Χρησιμοποιήστε λέξεις ισχύος που θα προσελκύσουν την προσοχή όπως ενεργητικά ρήματα, δεύτερο πρόσωπο και δυναμικές λέξεις όπως τώρα, δώρο κτλ. Προσπαθήστε να κινήσετε την περιέργεια του κοινού σας χωρίς να ξεκαθαρίζετε τελείως τί θα κερδίσουν π.χ σας περιμένει μια έκπληξη στο τέλος του Newsletter μας. Το μήνυμα πρέπει να είναι ευθύ και σύντομο μέσα σε λίγες λέξεις. Μπορείτε επίσης να κάνετε κάποια ερώτηση για να τραβήξετε την προσοχή τους όπως “Θα σας ενδιέφερε να αυξήσετε άμεσα τα έσοδα της επιχείρησης σας; Διαβάστε για να δείτε πώς!

Πολλές φορές τα ενημερωτικά email δεν περιλαμβάνουν αρχείο αλλά κάποιο link με μια σελίδα προορισμού. Η σελίδα αυτή θα πρέπει να επιλεγεί σωστά για να επιφέρει τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα. Βεβαιωθείτε ότι η σελίδα έχει τα παρακάτω στοιχεία: Ισχυρό τίτλο για να διαβάσουν οι επισκέπτες ακόμα περισσότερα, εικόνα ή πολύ σύντομο βίντεο, μαρτυρίες πελατών και έντονη πρόσκληση για δράση ώστε να καταφέρετε να μετατρέψετε τον επισκέπτη της σελίδας σας σε πελάτη!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου