Το
content marketing (μάρκετινγκ περιεχομένου)
αποτελεί μια σημαντική στρατηγική για
κάθε επιχείρηση καθώς μπορεί να επιφέρει
πολλά πλεονεκτήματα. Πρέπει να γίνεται
σωστή ενημέρωση στο κοινό σας με διάφορα
μέσα όπως εικόνες, βίντεο, ήχο και blog
τόσο για τα προϊόντα σας αλλά και
γενικότερα για την εικόνα της επιχείρησης
σας. Παράγοντας συνεχώς
περιεχόμενο για την επιχείρηση σας
μπορείτε να τραβήξετε το ενδιαφέρον
περισσότερων πελατών, να προσελκύσετε
περισσότερη κίνηση στα social media, να έχετε
καλύτερα αποτελέσματα κατάταξης στις
μηχανές αναζήτησης και
φυσικά καλύτερη γενικότερη εικόνα για
την επιχείρηση!
Παρακάτω
ακολουθούν μερικά από τα τελευταία
trends στο χώρο του μάρκετινγκ περιεχομένου
για να μπορέσετε να παράγετε χρήσιμο
και αποδοτικό περιεχόμενο για καλύτερα
αποτελέσματα της επιχείρησης σας!
- Χρησιμοποιήστε διαφημίσεις στα social media για κάποιο post σας ώστε να ενισχύσετε την εμβέλεια της προβολής και να σας μάθει περισσότερος κόσμος. Μόνο με 5-10 Ευρώ μπορείτε να δείτε πολύ θετικά αποτελέσματα.
- Μην κάνετε συνέχεια posts με άμεσες πωλήσεις. Προσπαθήστε να δημιουργείτε περιεχόμενο που τονίζει κυρίως τα οφέλη από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες χωρίς να κάνετε πάντα άμεση προσπάθεια για πώληση, π.χ με προσφορές. Γράψτε κείμενα γενικά για την επιχείρηση καθώς και βοηθητικά, που μπορεί να φανούν χρήσιμα στους πελάτες σας!
- Μην γράφετε σύντομα άρθρα στο blog σας, απλά για να γράψετε κάτι. Προσπαθήστε να γράφετε μεγάλα άρθρα με πλήρη πληροφόρηση για το θέμα έτσι ώστε να σας βλέπουν οι πελάτες ως ειδικούς στον κλάδο σας.
-
Να αξιοποιείτε το email marketing στέλνοντας
με email ενημερωτικές προσφορές,
newsletters και χρήσιμες επεξηγήσεις, ακόμα
και ευχετήρια mails για ονομαστικές γιορτές
ή γενέθλια. Το email marketing μπορεί να
αποτελέσει μια πολύ σημαντική πηγή
εσόδων.
- Αναφέρετε διάφορους influencers ή καθοδηγητές γνώμης στον κλάδο συνδέοντας το περιεχόμενό τους και αναφέροντας τους στα posts σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους τηλεφωνικά, με email ή με μήνυμα στα social media για να τους ενημερώσετε ότι τους έχετε αναφέρει κάπου.
- Μπορείτε να στέλνετε ένα εντυπωσιακό ευχαριστήριο προσωποποιημένο email στους νέους πελάτες σας. Με αυτόν τον τρόπο θα τους ξαφνιάσετε και μπορεί να σας αναφέρουν περισσότερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και σε φίλους και γνωστούς.
- Αναφέρετε διάφορους influencers ή καθοδηγητές γνώμης στον κλάδο συνδέοντας το περιεχόμενό τους και αναφέροντας τους στα posts σας. Στη συνέχεια, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους τηλεφωνικά, με email ή με μήνυμα στα social media για να τους ενημερώσετε ότι τους έχετε αναφέρει κάπου.
- Μπορείτε να στέλνετε ένα εντυπωσιακό ευχαριστήριο προσωποποιημένο email στους νέους πελάτες σας. Με αυτόν τον τρόπο θα τους ξαφνιάσετε και μπορεί να σας αναφέρουν περισσότερο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αλλά και σε φίλους και γνωστούς.
-
Μπορείτε να
δημιουργείτε περιεχόμενο που να έχει συνέχεια χωρίς να ολοκληρώνεται σε μια ανάρτηση, ώστε να περιμένουν οι πελάτες για επόμενες αναρτήσεις. Ακόμα, μπορείτε να κάνετε
posts με συγκεκριμένη θεματική ανά τακτά
χρονικά διαστήματα π.χ tip of the week!
- Για κάθε post πρέπει να σκέφτεστε τους τίτλους, τις λέξεις-κλειδιά, τους στόχους που θέλετε να επιτύχετε και την έκκληση για δράση, για να διευκολύνετε τους πελάτες σας να καταλάβουν τί ακριβώς περιμένετε από αυτούς.
- Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα στατιστικά στοιχεία του περιεχομένου σας (Analytics) ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τί είδους αναρτήσεις και θεματικές προσελκύουν περισσότερο κόσμο και αυξάνουν την κίνηση στον ιστότοπο και τα social media.
- Αναπτύξτε ένα webinar με μια σειρά μαθημάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εάν η φύση των προϊόντων ή υπηρεσιών σας απαιτεί κάποια περισσότερη εξήγηση.
- Διεξάγετε δημοσκοπήσεις ή ρωτήστε το κοινό σας. Μπορείτε για παράδειγμα να γράψετε μια ανάρτηση στο blog σας και να ρωτήσετε τους αναγνώστες κάποιες ερωτήσεις. Οι ερωτήσεις και τα polls τραβούν την προσοχή των πελατών και αυξάνουν την συμμετοχή τους.
- Για κάθε post πρέπει να σκέφτεστε τους τίτλους, τις λέξεις-κλειδιά, τους στόχους που θέλετε να επιτύχετε και την έκκληση για δράση, για να διευκολύνετε τους πελάτες σας να καταλάβουν τί ακριβώς περιμένετε από αυτούς.
- Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στα στατιστικά στοιχεία του περιεχομένου σας (Analytics) ώστε να μπορείτε να παρακολουθείτε τί είδους αναρτήσεις και θεματικές προσελκύουν περισσότερο κόσμο και αυξάνουν την κίνηση στον ιστότοπο και τα social media.
- Αναπτύξτε ένα webinar με μια σειρά μαθημάτων μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου εάν η φύση των προϊόντων ή υπηρεσιών σας απαιτεί κάποια περισσότερη εξήγηση.
- Διεξάγετε δημοσκοπήσεις ή ρωτήστε το κοινό σας. Μπορείτε για παράδειγμα να γράψετε μια ανάρτηση στο blog σας και να ρωτήσετε τους αναγνώστες κάποιες ερωτήσεις. Οι ερωτήσεις και τα polls τραβούν την προσοχή των πελατών και αυξάνουν την συμμετοχή τους.
-
Φιλοξενήστε posts από άλλους συγγραφείς
(guests) για να προσφέρετε κάτι καινούριο
στο περιεχόμενο σας.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου