Εξαιτίας των οικονομικών δυσχερειών που βιώνουν οι περισσότερες καταναλωτές στις μέρες μας, έχουν μειώσει τον τρόπο και τον όγκο κατανάλωσης προϊόντων. Ωστόσο, παρατηρείται αύξηση στην πώληση και αγορά προϊόντων μέσω διαδικτύου. Ο σημερινός καταναλωτής ψάχνει στο διαδίκτυο, συγκρίνει τιμές και προσφορές, διαβάζει σχόλια και κριτικές των προϊόντων που επιθυμεί να αγοράσει, ψάχνει για επιχειρήσεις κοντά στον τόπο διαμονής του ή ακόμη και για επιχειρήσεις που μπορούν να του αποστείλουν τα προϊόντα που επιθυμεί.
Γι’ αυτόν το λόγο, η προβολή των προϊόντων και υπηρεσιών μιας επιχείρησης πρέπει να ανταποκρίνεται και να σκεφτεί τι ζητάει ο καταναλωτής σήμερα. Για να εμφανιστεί μια επιχείρηση ακριβώς μπροστά στις αναζητήσεις ενός πελάτη που ψάχνει για συγκεκριμένα προϊόντα υπάρχουν ορισμένες προϋποθέσεις. Αρχικά, θα πρέπει η ιστοσελίδα της εκάστοτε επιχείρησης να ανταποκρίνεται στις βασικές αναζητήσεις του καταναλωτή, δηλαδή τα βασικά στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνο, διεύθυνση κτλ.), τα οποία πρέπει να εμφανίζονται σε ευδιάκριτο σημείο στη σελίδα. Μια άλλη έξυπνη κίνηση για καλύτερη προβολή μιας επιχείρησης είναι το βίντεο, στο οποίο θα προβάλλεται η επιχείρηση, οι υπηρεσίες και τα προϊόντα που προσφέρει. Από τη λίστα για ένα έξυπνο μάρκετινγκ δε θα μπορούσε να μην συμπεριλαμβάνεται η πλήρης προβολή μιας επιχείρησης στα social media, με βίντεο , φωτογραφίες, κείμενα και σχόλια από πελάτες. Η προβολή και η συζήτηση, τέλος μιας επιχείρησης σε διάφορες εφημερίδες και forums αποτελεί μια ακόμη προϋπόθεση.
Παράλληλα, στόχος μιας επιχείρησης δεν είναι μόνο ο καταναλωτής να δει τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μετά από μια αναζήτηση στο διαδίκτυο. Κυριότερη απόδειξη επιτυχίας μιας επιτυχημένης προβολής είναι και το περιεχόμενο αυτής της προβολής, δηλαδή ο τρόπος με τον οποίο η κάθε επιχείρηση παρουσιάζει την υπεροχή της σε σχέση με μια άλλη, όσον αφορά την ποιότητα, τις τιμές και την εξυπηρέτηση.
Η κάθε επιχείρηση πρέπει να ανακαλύψει την ιδιαιτερότητά της, είτε αυτή βρίσκεται στα προϊόντα της είτε στις υπηρεσίες της. Πρέπει δηλαδή, να δείξει πού και γιατί υπερτερεί των ανταγωνιστών της και τους λόγους επιλογής της συγκεκριμένης επιχείρησης αντί κάποιας άλλης. Αυτό θεωρείται πετυχημένο όταν συνοδεύεται από διάφορα σχόλια και περιγραφές των ήδη υπάρχων πελατών.
Το κλειδί, λοιπόν, της διαφήμισης είναι η κάθε επιχείρηση να μπει στη θέση του καταναλωτή και να λύσει εκ των προτέρων τα προβλήματα του.
Για μια λεπτομερέστερη, δωρεάν ανάλυση του τρόπου διαφήμισης ανάλογα με την επιχείρησή σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να σας δείξουμε πως μπορείτε να αυξήσετε την κερδοφορία σας..
www.4ty.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου