Hot!

Διαδικτυακή διαφήμιση… Νο 1 στη προώθηση επιχειρήσεων…

Διαδικτυακή διαφήμιση… Νο 1 στη προώθηση επιχειρήσεων…
        Η διαδικτυακή διαφήμιση έχει περάσει από πολλά στάδια προκειμένου να φτάσει στο επίπεδο αυτό που βρίσκεται σήμερα.  Αρχικά, η διαφήμιση είχε να κάνει με κάρτες, φυλλάδια, εφημερίδες, περιοδικά και στη συνέχεια εμφανίστηκε και στα ραδιοτηλεοπτικά μέσα.  Ωστόσο, η διαφήμιση έχει αρχίσει τα τελευταία χρόνια να μεταφέρεται μόνο στο διαδίκτυο, χώρος εντελώς διαφορετικός. 
      Όπως είναι φυσικό, η αλλαγή αυτή συμβαδίζει και με την ανάπτυξη της τεχνολογίας,  που έχει προχωρήσει σε ένα άλλο στάδιο.  Παράλληλα, η χρήση του internet και η αγορά υπολογιστών, laptop, κινητών και tablets έγινε πολύ φθηνή, με αποτέλεσμα όλοι να έχουν διαδίκτυο και κάποια συσκευή που να μπορεί να συνδεθεί. Αυτό δείχνει σύμφωνα με μελέτες, ότι η διαδικτυακή διαφήμιση θα αναπτυχθεί τρεις φορές περισσότερο από την παραδοσιακή διαφήμιση.
       Το διαδίκτυο παρέχει αμέτρητες ευκαιρίες για τρόπους διαφήμισης. Ο καθένας μπορεί να δοκιμάσει όλους τους τρόπους για να δει αυτόν που τον βολεύει και ανταποκρίνεται στη δική του επιχείρηση. Αυτός είναι άλλωστε και ο κύριος λόγους που αρκετές επιχειρήσεις μεταφέρουν μεγάλο μέρος του budget τους στην online διαφήμιση.

Πλεονεκτήματα της διαδικτυακής διαφήμισης:
Το internet συνδυάζει ένα σύνολο από διαφορετικές οπτικές και για αυτό και το κάνουν τόσο πετυχημένο. Με λίγα λόγια το διαδικτυακό marketing είναι:
  • Εύκολα ελέγξιμο
  • Δίνει την ευκαιρία σε κάποιον να καθορίσει ακριβώς σε ποιες ομάδες θα στοχεύσει.
  • Δυνάτότητα απόκτησης κοινού πιο γρήγορα.
  • Συνήθως έχει εκπληκτικά αποτελέσματα.
Ποια είναι τα κύρια μέσα που μπορεί να χρησιμοποιήσει κάποιος για τη διαδικτυακή διαφήμιση;

Text Links:
Τα Text Links είναι συνήθως σλόγκαν ή κείμενα, τα οποία έχουν link προς τη σελίδα του διαφημιζόμενου.

Email Marketing & Email Footers:
Το email marketing έχει να κάνει με την αποστολή μαζικών μηνυμάτων προς ενδιαφερόμενους που έχουν εγγραφεί στη λίστα επαφών για νέα, προσφορές ή πληροφορίες. Από την άλλη τα email footers είναι οι διαφημίσεις που εμφανίζονται στο τέλος κάθε ηλεκτρονικού μηνύματος.

Πληρωμένα άρθρα, δημοσιεύσεις και reviews:
Αυτά τα άρθρα γράφονται για να περιγράψουν πόσο καλή είναι μία εταιρεία ή ένα προϊόν.

PPC Ads:
Αυτές είναι διαφημίσεις που εμφανίζονται με τη μορφή text links ή banners σε διάφορες σελίδες, μηχανές αναζήτησης ή social networks.

   Όπως έχει προκύψει, οι διαφημίσεις πρέπει να απευθύνονται εκεί που βρίσκονται οι πελάτες τους προκειμένου να πετύχουν. Σε αυτό μπορούν να βοηθήσουν οι διαφημιστικές εταιρείες διάφορες επιχειρήσεις να το πετύχουν. Ολοένα και περισσότεροι άνθρωποι πηγαίνουν online για να διαβάσουν, να ακούσουν και να δουν τις πληροφορίες που τους ενδιαφέρουν. Το internet είναι χωρίς αμφιβολία το νέο περιβάλλον που βοηθά τις επιχειρήσεις να αναπτυχθούν και να βελτιωθούν.

Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε μαζί μας για να βρούμε εκείνο τον τρόπο διαφήμισης που ταιριάζει στη δική σας επιχείρηση.

www.4ty.gr
2421181690

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου