Hot!

Βελτιώστε την αποτελεσματικότητα της επιχείρησης σας! Τα 4 βασικά στοιχεία επιτυχημένου μάρκετινγκ!

Το μάρκετινγκ είναι μία ιδιαιτέρως σημαντική λειτουργία για κάθε επιχείρηση έτσι ώστε να ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών και να επιτυγχάνει ανοδική πορεία για τα προϊόντα και φυσικά τα κέρδη της! Το μάρκετινγκ διαθέτει τέσσερα βασικά στοιχεία που συνθέτουν μια επιτυχημένη δράση της επιχείρησης! Διαβάστε παρακάτω για να μάθετε τα τέσσερα βασικά συστατικά του μάρκετινγκ (4Ps όπως είναι γνωστά από τα αρχικά γράμματα των αγγλικών λέξεων).


Marketing mix
Η σημασία του marketing


Προϊόν (Product): Το προϊόν (και υπηρεσία) αποτελεί ίσως το πιο σημαντικό στοιχείο του μίγματος μάρκετινγκ καθώς είναι πολλοί εκείνοι που τονίζουν ότι αν δεν είναι καλό το προϊόν δεν θα αντέξει στο χρόνο. Έτσι, χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή καταρχήν με το τί είδους προϊόν θα επιλέξει μία επιχείρηση να πουλάει, κάνοντας σωστή ανάλυση αγοράς πριν ξεκινήσει. Στη συνέχεια, πρέπει να δίνεται συνεχής έμφαση στη βελτίωση των υλικών χαρακτηριστικών, όπως η ποιότητα και τα τεχνικά χαρακτηριστικά. Δεν πρέπει να παραλείπονται όμως τα άυλα χαρακτηριστικά όπως η μάρκα, η εικόνα του προϊόντος και άλλα.

Τιμή (Price): H τιμή αποτελεί ένα βασικό κομμάτι του προϊόντος για αυτό θα πρέπει να γίνεται εκτενής ανάλυση πριν τον καθορισμό της τιμολογιακής στρατηγικής. Έρευνες αγοράς, ανταγωνιστών και πελατών είναι απαραίτητες έτσι ώστε να βρεθεί η κατάλληλη τιμή για το κοινό-στόχο της επιχείρησης. Η τιμή πάντα αποτελούσε ένα βασικό κριτήριο αγοράς των προϊόντων, για αυτό θέλει ιδιαίτερη προσοχή.

Διανομή (Place): Η διανομή έχει να κάνει με τον καθορισμό των σημείων πώλησης των προϊόντων της επιχείρησης. Χρειάζεται επιλογή στρατηγικής για την ένταση της διανομής, τα ακριβή σημεία στα οποία έχει πρόσβαση το κοινό-στόχος  και τη συνεχή κάλυψη των αναγκών των καταναλωτών έτσι ώστε να μην παρατηρούνται ελλείψεις και δυσαρέσκεια. Η διοίκηση των καναλιών διανομής σίγουρα δεν αποτελεί εύκολο κομμάτι για μια επιχείρηση.

Προώθηση (Promotion) : Είναι από τα πιο δυναμικά στοιχεία του μάρκετινγκ, τόσο που κάποιοι ταυτίζουν το μάρκετινγκ με την προώθηση. Φυσικά το μάρκετινγκ είναι κάτι πολύ ευρύτερο αλλά σίγουρα η προβολή και η προώθηση αποτελούν ένα πολύ βασικό κομμάτι του. Η προώθηση έχει διάφορους στόχους όπως για παράδειγμα τη γνωστοποίηση ενός προϊόντος στο κοινό και την υπενθύμιση του σε ήδη πελάτες. Το μίγμα προβολής αφορά τα γνωστά σε όλους μας: Διαφήμιση, δημόσιες σχέσεις, προώθηση πωλήσεων, προσωπική πώληση και άλλα. Το κέντρο βάρους της προώθησης και της προβολής έχει πλέον μετατοπιστεί από τα κλασσικά μέσα στα ηλεκτρονικά. Έτσι, η επικοινωνία στο διαδίκτυο έχει μεγάλη σημασία και εδώ είναι που η εταιρεία 4ty μπορεί να σας βοηθήσει, έχοντας εξειδίκευση και εμπειρία στην online προβολή, παρέχοντας μία ευρεία γκάμα υπηρεσιών για να προβάλλετε την επιχείρηση, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας.

Τα 4 βασικά στοιχεία του μίγματος μάρκετινγκ (Προϊόν, Τιμή, Διανομή, Προώθηση)


Μία επιχείρηση χρειάζεται να ελέγχει συνεχώς τα τέσσερα αυτά στοιχεία μάρκετινγκ και να τα αναπροσαρμόζει όποτε κρίνεται απαραίτητο, για να είναι αποτελεσματική και κερδοφόρα. 

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου