Hot!

5 συνηθισμένα λάθη προβολής των επιχειρήσεων!

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε 5 συνηθισμένα λάθη στα οποία καταφεύγουν πολλοί επιχειρηματίες σχετικά με την προβολή και τη διαφήμιση της δουλειάς τους.

Μη καθορισμός του κοινού-στόχου στο οποίο θα απευθυνθεί η διαφημιστική ενέργεια – προβολή

Κάθε ενέργεια προβολής – μάρκετινγκ θα πρέπει να έχει σαφή κοινό στο οποίο θα απευθυνθεί. Δεν είναι δυνατόν κάθε διαφημιστική ενέργεια να αφορά όλον τον κόσμο. Έτσι, επιβάλλεται η σωστή στόχευση για την παρακίνηση του κατάλληλου κοινού. Με αυτόν τον τρόπο επιλέγονται εκείνα τα στοιχεία που θα εντυπωσιάσουν το κοινό σας και η προβολή στο διαδίκτυο μπορεί να καθοριστεί ώστε να απευθυνθεί στο κοινό που όντως σας ενδιαφέρει. Έτσι, θα εξοικονομήσετε αρκετά χρήματα από το να κάνετε μια μαζική ενέργεια που δεν αφορά μεγάλο μέρος του κοινού και απλά θα το ενοχλήσει.



Μη δημιουργηκότητα

Μία διαφήμιση πρέπει να είναι αρκετά δημιουργική έτσι ώστε να προσελκύσει την προσοχή των πελατών. Η καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης δεν αρκεί. Όταν κάποιος δει την ιστοσελίδα, την προβολή ή οποιαδήποτε άλλη διαφημιστική ενέργεια πρέπει να εντοπίσει κάτι που θα τον κάνει να ψάξει περισσότερα για εσάς ή να παρουσιάσετε τα προϊόντα/υπηρεσίες σας με συγκεκριμένο τρόπο ώστε να θέλει να τα αγοράσει. Διαφέρει σημαντικά η απλή προσέλκυση της προσοχής από την παρακίνηση για μια ενέργεια κερδοφόρα για την επιχείρηση.


Προτίμηση ενεργειών με έμφαση στο πολύ χαμηλό budget χωρίς να κρίνονται τα υπόλοιπα στοιχεία

Κάθε προβολή της επιχείρησης σας θα πρέπει να είναι ποιοτική γιατί μόνο έτσι θα καταφέρει να προσελκύσει πελάτες. Η προτίμηση μη γνωστών εταιριών που εστιάζουν καθαρά στην χαμηλή τιμή, χωρίς να ενδιαφέρονται για την ποιότητα και τα καλά αποτελέσματα στο μέλλον, μπορεί να επιφέρει σημαντική ζημία στην επιχείρηση. Ακόμα, κάποιο site θα πρέπει να κατακτήσει πολύ καλή κατάταξη στις μηχανές αναζήτησης και φυσικά να την διατηρεί και όχι να την χάνει μετά από λίγο χρονικό διάστημα. Η ανάθεση της προβολής σας σε τέτοιες εταιρείες ή και φίλους προγραμματιστές που δεν μπορούν να σας βγάλουν στην 1η σελίδα της Google ή να τη διατηρήσουν σίγουρα θα σας κοστίσει αρκετά σαν συνολικό ποσό στο μέλλον.



Μη συνέπεια στις διαφημιστικές ενέργειες

Μία επιχείρηση χρειάζεται πιθανότατα πολλές ενέργειες διαφήμισης και προβολής στη σύγχρονη ανταγωνιστική αγορά έτσι ώστε να ξεχωρίσει. Η συχνή αλλαγή της εικόνας όμως ή διαφορετικά μηνύματα και σλόγκανς σε πολλές ενέργειες, σίγουρα θα μπερδέψουν τους πελάτες και θα τους δυσκολέψουν να κατανοήσουν ακριβώς την εικόνα της επιχείρησης σας. Πρέπει να αποκτήσετε μία ξεχωριστή θέση στο μυαλό των καταναλωτών για αυτό πρώτα πρέπει να σκεφτείτε πολύ καλά την εικόνα την οποία θέλετε να περάσετε και μετά να μείνετε συνεπείς σε αυτή σε όλες τις ενέργειες προβολής.



Μη συχνές αλλαγές στην επίσημη ιστοσελίδα σας

Όταν δημιουργείται ο επίσημος ιστότοπος της επιχείρησης δεν πρέπει να εφυσηχάζεται ο επιχειρηματίας, θεωρώντας ότι έχει τελειώσει με το συγκεκριμένο κομμάτι. Οι συχνές αλλαγές είναι απαραίτητες τόσο για να ενημερώνεται το κοινό για ότι νέο αφορά την επιχείρηση σας αλλά και για τις μηχανές αναζήτησης. Οι μηχανές τσεκάρουν τη συχνότητα των αλλαγών και εάν γίνονται σχετικά συχνά, αυτό λειτουργεί θετικά αυξάνοντας την κατάταξη σας στα οργανικά αποτελέσματα τους.



Ο 4ty.gr με χρόνια εμπειρίας στη διαδικτυακή προβολή και διαφήμιση, γνωρίζει πολύ καλά το συγκεκριμένο χώρο και σας προσφέρει εύρος υπηρεσιών και αποτελέσματα που διατηρούνται στο χρόνο, με συνέπεια και σεβασμό στον κάθε πελάτη.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου