Hot!

Τα πιο συνηθισμένα λάθη στην διαδικτυακή προβολή των επιχειρήσεων!

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τα πιο συνηθισμένα λάθη στα οποία καταφεύγουν πολλοί επιχειρηματίες κατά την προβολή τους στο internet.



Μη συχνές αλλαγές στην επίσημη ιστοσελίδα

Όταν δημιουργείται ο επίσημος ιστότοπος της επιχείρησης δεν πρέπει να εφυσηχάζεται ο επιχειρηματίας, θεωρώντας ότι έχει τελειώσει με το συγκεκριμένο κομμάτι. Οι συχνές αλλαγές είναι απαραίτητες τόσο για να ενημερώνεται το κοινό για ότι νέο αφορά την επιχείρηση σας αλλά και για τις μηχανές αναζήτησης. Οι μηχανές τσεκάρουν τη συχνότητα των αλλαγών και εάν γίνονται σχετικά συχνά, αυτό λειτουργεί θετικά αυξάνοντας την κατάταξη σας στα οργανικά αποτελέσματα τους.

Μη συνέπεια στις διαφημιστικές ενέργειες

Μία επιχείρηση χρειάζεται πιθανότατα πολλές ενέργειες διαφήμισης και προβολής στη σύγχρονη ανταγωνιστική αγορά έτσι ώστε να ξεχωρίσει. Η συχνή αλλαγή της εικόνας όμως ή διαφορετικά μηνύματα και σλόγκανς σε πολλές ενέργειες, σίγουρα θα μπερδέψουν τους πελάτες και θα τους δυσκολέψουν να κατανοήσουν ακριβώς την εικόνα της επιχείρησης σας. Πρέπει να αποκτήσετε μία ξεχωριστή θέση στο μυαλό των καταναλωτών για αυτό πρώτα πρέπει να σκεφτείτε πολύ καλά την εικόνα την οποία θέλετε να περάσετε και μετά να μείνετε συνεπείς σε αυτή σε όλες τις ενέργειες προβολής.

Μη καθορισμός του κοινού-στόχου στο οποίο θα απευθυνθεί η διαφημιστική ενέργεια – προβολή

Κάθε ενέργεια προβολής – μάρκετινγκ θα πρέπει να έχει σαφές κοινό στο οποίο θα απευθυνθεί. Δεν είναι δυνατόν κάθε διαφημιστική ενέργεια να αφορά όλον τον κόσμο. Έτσι, επιβάλλεται η σωστή στόχευση για την παρακίνηση του κατάλληλου κοινού. Με αυτόν τον τρόπο επιλέγονται εκείνα τα στοιχεία που θα εντυπωσιάσουν το κοινό σας και η προβολή στο διαδίκτυο μπορεί να καθοριστεί ώστε να απευθυνθεί στο κοινό που όντως σας ενδιαφέρει. Έτσι, θα εξοικονομήσετε αρκετά χρήματα από το να κάνετε μια μαζική ενέργεια που δεν αφορά μεγάλο μέρος του κοινού και απλά θα το ενοχλήσει.

Δεν είναι mobile friendly

Αφού περίπου το 50% των χρηστών του internet έχουν πρόσβαση από κινητά και tablets, καταλαβαίνετε πόσο σημαντική είναι η προσαρμογή της ιστοσελίδας ή της διαφήμισης σε αυτές τις συσκευές. Εάν η σελίδα δεν είναι mobile friendly τότε θα χάσετε ένα μεγάλο κοινό που πιθανώς θα απευθυνθεί σε κάποιον από τους ανταγωνιστές σας. Επίσης τα responsive sites φαίνεται πως πετυχαίνουν ακόμα καλύτερα αποτελέσματα σε σχέση με τις σελίδες που δεν είναι responsive.

Μη ύπαρξη μηνυμάτων Call to Action

Έχετε παρατηρήσει ότι ενώ έχετε κάποιους επισκέπτες στην σελίδα σας δεν έχετε καταφέρει να αυξήσετε τα κέρδη σας μέσα από αυτήν; Τότε πιθανώς δεν έχετε τα κατάλληλα μηνύματα που τους καθοδηγούν να κάνουν κινήσεις κερδοφόρες για εσάς όπως τηλέφωνο, αγορά προϊόντος, επίσκεψη στο e-shop κ.ά. . Χρησιμοποιήστε επίσης λέξεις που παροτρύνουν τους επισκέπτες να προβούν σε κάποια ενέργεια όπως: Κάλεσε τώρα, Δες περισσότερα, Πάρε Προσφορά. Χρησιμοποιήστε λέξεις που θα τραβήξουν την προσοχή των πελατών, προσφέροντας πιθανώς και εκπτώσεις για να αυξήσετε τις πωλήσεις σας.

Λάθος θέση των κειμένων στο site

Έχει αποδειχθεί από μελέτες ότι οι χρήστες του internet σπαταλούν πολύ λίγο χρόνο κατά την επίσκεψη τους σε μια σελίδα εκτός εάν δουν κάτι που θα τους τραβήξει την προσοχή. Συνεπώς έχετε μόνο λίγο χρόνο για να πείσετε κάποιον επισκέπτη να παραμείνει στην σελίδα και να μάθει περισσότερα για εσάς. Τονίζεται λοιπόν η σημασία που έχουν τα διάφορα κείμενα και φωτογραφίες στην σελίδα για να επιφέρουν καλύτερα αποτελέσματα. Φροντίστε λοιπόν τα πιο σημαν

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου