Hot!

Η δύναμη των βίντεο για την προβολή της επιχείρησής σας!

O ανταγωνισμός στην αγορά είναι έντονος, για αυτό κάθε επιχειρηματίας πρέπει να προβεί στις κατάλληλες ενέργειες για να διαφοροποιήσει τα προϊόντα/υπηρεσίες του, έτσι ώστε να τα κάνει ξεχωριστά. Υπάρχουν πολλοί τρόποι διαφοροποίησης: ένας από αυτούς είναι η δημιουργία βίντεο!

Όπως φαίνεται, τα βίντεο είναι πολύ σημαντικά, μάλλον απαραίτητα στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον. Έχετε πολλές επιλογές βίντεο που μπορείτε να ετοιμάσετε: Μπορείτε να βγάλετε βίντεο κατά τη διάρκεια της εργασίας σας όταν προσφέρετε τις υπηρεσίες σας. Ακόμα, μπορείτε να κάνετε ένα απλό κολλάζ φωτογραφιών από διάφορα έργα σας ή προϊόντα, ενσωματώνοντας κείμενο και την κατάλληλη μουσική. Υπάρχουν αρκετά δωρεάν εργαλεία που θα σας βοηθήσουν να ετοιμάσετε εύκολα και γρήγορα το βίντεο σας. Ή μπορείτε να ετοιμάσετε ένα ιδιαιτέρως επαγγελματικό βίντεο – σαν διαφημιστικό σποτ, προβάλλοντας μία ιστορία που θα προσελκύσει την προσοχή των πελατών, όχι μόνο με τεχνικά χαρακτηριστικά αλλά και με χρήση άλλων συναισθηματικών στοιχείων. Τα βίντεο δεν απαιτούν μεγάλο κόστος και μπορείτε εύκολα με αυτόν τον τρόπο να διαφοροποιηθείτε από τον ανταγωνισμό.


Υπάρχουν αρκετοί λόγοι που καθιστούν σημαντική τη δημιουργία βίντεο για μια επιχείρηση ακόμα και μικρή, ανεξάρτητα από τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείται. Το βίντεο αποτελεί ένα οπτικοακουστικό μέσο που μπορεί να περάσει πιο εύκολα το μήνυμα σας και να πείσει το κοινό, σε σύγκριση με άλλα. Με αυτόν τον τρόπο, οι δυνητικοί πελάτες σας μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Τα βίντεο επίσης απευθύνονται σε μεγαλύτερο κοινό, πόσο μάλλον όταν υπάρχει και διασύνδεση με το YouTube, που αποτελεί πολύ σημαντική μηχανή αναζήτησης. Τα βίντεο θα διευκολύνουν την καλή κατάταξη της ιστοσελίδας σας. Οι συχνές κοινοποιήσεις θα ενισχύσουν σημαντικά τη φήμη σου, αυξάνοντας την ανταγωνιστικότητα της επιχείρησης σου. Τέλος, τα βίντεο υποστηρίζουν τη γρήγορη παροχή πληροφοριών στο κοινό με τρόπο ευχάριστο και κατανοητό.

Η σωστή οργάνωση του βίντεο με σαφές και στοχευμένο μήνυμα για το κοινό-στόχο, μπορεί να επιφέρει εξαιρετικά μεγάλη αναγνωρισιμότητα και αύξηση των πωλήσεων. Το πιο σημαντικό όμως είναι η διαμόρφωση συγκεκριμένης θετικής εικόνας για την επιχείρηση και τα προϊόντα της. Ένα σωστό βίντεο προβάλλει τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα των προϊόντων/υπηρεσιών αλλά και τις κυριότερες αρχές μιας επιχείρησης. Έτσι, μπορεί να γίνει τροποποίηση της γνώμης συγκεκριμένου κοινού προσελκύοντας πελάτες ακόμα και από τους ανταγωνιστές.

Tips για επιτυχημένο βίντεο:

- Όπως συμβαίνει στις περισσότερες ενέργειες μάρκετινγκ, θα πρέπει να έχετε καθορίσει ακριβώς το κοινό στο οποίο θα απευθυνθεί το βίντεο σας, για να επιλέξετε την κατάλληλη γλώσσα, τα χρήσιμα οφέλη, το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και την ιστορία που θα ξετυλίξετε για να τους κερδίσετε! Ένα σχετικά μικρό βίντεο μέχρι 1 λεπτό είναι αρκετό για να δείξει το σημαντικότερο δείγμα της δουλειάς σας και να μην κουράσει τους θεατές.

- Προσπάθησε να δείξεις τί είναι αυτό που μπορείς να κάνεις τώρα για τους πελάτες. Απέφυγε τεχνικούς όρους και χαρακτηριστικά που μπορεί να δυσκολέψουν το κοινό σου. Αντίθετα, εστίασε απλά στην καταγραφή των ωφελειών που θα αποκομίσουν από τη χρήση των προϊόντων/υπηρεσιών σας.

- Μην υπόσχεσαι πράγματα που δεν μπορείς να κάνεις και προσφορές που για οποιονδήποτε λόγο δεν μπορείς να καλύψεις στο διάστημα που αναφέρεις. Η δυσαρέσκεια όσων έρθουν αντιμέτωποι με την πραγματικότητα θα είναι μεγάλη και μπορεί ακόμα και να προβούν σε δυσφήμιση για την επιχείρηση σου. Επίσης, είναι χρήσιμο να υποστηρίζεις αυτά που αναφέρεις με αποδείξεις π.χ παραδείγματα ικανοποιημένων πελατών για μεγαλύτερη αξιοπιστία.

- Ετοιμάστε ένα ενημερωτικό βίντεο. Αναφέρετε όλες τις σημαντικές πληροφορίες για το κοινό σας, όσα χρειάζεται να προβάλετε στο μικρό χρονικό διάστημα που διαρκούν τα βίντεο.
- Για να κάνετε το βίντεο γνωστό και να προβληθεί αρκετές φορές μπορείτε να σκεφτείτε μία έξυπνη ιστορία που θα ξετυλίξει όμορφα τα δυνατά χαρτιά της επιχείρησης σας. Η επίκληση στο συναίσθημα, που το επιτυγχάνουν άψογα οι ιστορίες, μπορεί να δημιουργήσουν έναν ειδικό δεσμό με την επιχείρηση σας που θα αυξήσει σημαντικά την αναγνωρισιμότητα σας.

- Το βίντεο καλό είναι να τελειώνει με μία πρόταση – πρόσκληση για κάποιου είδους δράση. Συνήθως δίνονται τα στοιχεία επικοινωνίας ή κάποια ηλεκτρονική διεύθυνση έτσι ώστε να μπουν όσοι ενδιαφέρονται και να βρουν αυτό που χρειάζονται.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου