Hot!

Η ΣΗΜΑΣΙΑ ΤΟΥ INTERNET MARKETING!


Το Internet Marketing έχει να προσφέρει πολλά οφέλη στις επιχειρήσεις …

Το Internet Marketing αποτελεί μέρος του συνολικού Marketing μιας επιχείρησης, οι τακτικές του οποίου έχουν μετρήσιμα αποτελέσματα. Αποτελεί μια στρατηγική, η οποία συνδυασμένη με τις κατάλληλες τεχνικές μπορεί να φέρει τα καλύτερα αποτελέσματα για το branding μιας επιχείρησης . Απώτερος σκοπός του είναι η προβολή μιας επιχείρησης και η αύξηση των κερδών της με τη δημιουργία κατάλληλων προϊόντων , καθώς και η προσέλκυση νέων πελατών ή ακόμη και η αύξηση των πωλήσεων στους ήδη υπάρχοντες πελάτες. Ωστόσο, η αποτελεσματικότητά του έγκειται στη γνώση τόσο του marketing όσο και της τεχνολογίας του διαδικτύου, καθώς και των εργαλείων του που εξελίσσονται συνεχώς.



Πολύς κόσμος πιστεύει πως το Internet Marketing είναι μόνο η κατασκευή μιας ιστοσελίδας, η οποία θα βοηθήσει στην προβολή και διαφήμιση της επιχείρησής τους. Ωστόσο, θα έπρεπε να τονιστεί πως η κατασκευή ιστοσελίδας αποτελεί απλά ένα κομμάτι του Internet Marketing. Το web Marketing είναι αυτό που επικρατεί στις μέρες μας και μπορεί να βοηθήσει με αποτελεσματικότερο τρόπο μια επιχείρηση να επικρατήσει στη τεράστια ανταγωνιστική αγορά του διαδικτύου.

Τα κυριότερα εργαλεία του Internet Marketing είναι ένα Web site , η μαζική αποστολή ενημερωτικών emails, τα social media, η online διαφήμιση (διάφορα banner) , τα blogs, forums και πολλά άλλα..

Το Internet Marketing έχει αποκτήσει τόση δυναμική παρουσία στο χώρο της διαφήμισης μετά από πολλές έρευνες που πραγματοποιούνται τα τελευταία χρόνια και καταλήγουν στο ότι το μεγαλύτερο μέρος του καταναλωτικού κοινού ενημερώνεται και επικοινωνεί καθημερινά μέσω διαδικτύου. Γι’ αυτό τον λόγο, οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν το μεγαλύτερο μέρος του προωθητικού τους budget στο διαδίκτυο. Όπως είναι η φυσικό, το budget κάθε επιχείρησης εξαρτάται από το είδος της επιχείρησης, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της, καθώς και από το καταναλωτικό κοινό στο οποίο απευθύνεται.

Όλοι γνωρίζουν, ο καθένας από τον εαυτό του, ότι οι κοινωνικο-οικονομικές αλλαγές, (συρρίκνωση εισοδημάτων, μείωση ελεύθερου χρόνου), έχουν δημιουργήσει την τις κατάλληλες συνθήκες για την αύξηση της χρήσης και του διαδικτύου και των αγοραπωλησιών μέσω αυτού.

Έρευνες έχουν δείξει τέλος, ότι πάρα πολλά παλιά μεγάλα brands, επειδή δεν αποδέχθηκαν εντελώς και δεν υιοθέτησαν σύγχρονες τεχνικές στο Internet Marketing, απέτυχαν και είναι σήμερα άγνωστα καθώς δε κάλυψαν τις ανάγκες των καταναλωτών. Αντίθετα, μικρότερες επιχειρήσεις, οι οποίες επένδυσαν στο Internet Marketing είχαν και έχουν μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα. Συμπεραίνουμε λοιπόν, πως και μικρές επιχειρήσεις χρησιμοποιώντας κατάλληλα τις νέες τεχνικές διαφήμισης, μπορούν να φτάσουν πρώτες στις προτιμήσεις των καταναλωτών.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου