Hot!

ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Η ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΜΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΣΤΟ INSTAGRAM;

Το Instagram αποτελεί ένα από τα πιο ταχέως αναπτυσσόμενα κοινωνικά δίκτυα με δυνατότητα δημοσίευσης φωτογραφιών και βίντεο με αρκετά διαφορετικά εφέ και φίλτρα. Θεωρείται το no.1 μέσο για αλληλεπίδραση των χρηστών με τις δημοσιεύσεις. Μάλιστα σημειώνεται πως η αλληλεπίδραση στο Instagram για επιχειρήσεις είναι 10 φορές μεγαλύτερη από εκείνη που παρατηρείται στο Facebook!

Η μετατροπή σε εταιρικό λογαριασμό είναι πολύ εύκολη κάνοντας κλικ στις ρυθμίσεις της εφαρμογής του Instagram. Μπορείτε να προσθέσετε μια περιγραφή του ιστορικού και της δράσης της επιχείρησης, το τηλέφωνο επικοινωνίας, τη διεύθυνση και το ωράριο λειτουργίας. Ξεκινήστε να προβάλλετε τώρα την επιχείρηση σας στο Instagram και αποκτήστε απίστευτα οφέλη!

Σημαντικά οφέλη του Instagram!

Καταρχήν η χρήση του και η επεξεργασία του υλικού είναι πολύ εύκολες για να δημιουργήσετε εντυπωσιακό οπτικοακουστικό περιεχόμενο, ακόμα και live βίντεο. Μπορείτε να λαμβάνετε στατιστικά στοιχεία για όσους σας ακολουθούν καθώς και να ελέγχετε την απόδοση των αναρτήσεων σας.  Δείτε στοιχεία όπως ποιες δημοσιεύσεις λειτουργούν καλύτερα, ποιες ώρες και μέρες της εβδομάδας. Και όλα αυτά με μηδενικό κόστος και συνεχή παρουσία σε ένα ευρύ κοινό σε καθημερινή βάση. Φυσικά μπορείτε να προβείτε και σε διαφήμιση στο Instagram π.χ με φωτογραφία ή βίντεο ή Carousel με πολλαπλές φωτογραφίες. Τα αποτελέσματα που μπορεί να επιτευχθούν είναι αρκετά στοχευμένα, ενώ το κόστος είναι σχετικά χαμηλό για την απόδοση που μπορεί να επιφέρει μια τέτοιου είδους διαφήμιση.



Tips για αποτελεσματικότερη προβολή στο Instagram!

- Τα Instagram stories επιτρέπουν να ανεβάσετε φωτογραφίες ή βίντεο με 24 ώρες διάρκεια εμφάνισης. Τα stories εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας και παρέχουν αρκετές δυνατότητες επεξεργασίας για να επιτύχετε ελκυστικά αποτελέσματα χωρίς να χρειάζονται γνώσεις γραφιστικής. Ανεβάστε stories για προσφορές ή για να παρουσιάσετε κάτι καινούριο ή να δείξετε κάποιες στιγμές από το γραφείο που δεν τις γνωρίζουν οι πελάτες σας. Γράψτε ένα σύντομο κείμενο εάν θέλετε και φυσικά γράψτε τα Hashtags τα οποία είναι λέξεις κλειδιά που αφορούν το τί δείχνει το κάθε story και γενικότερα κάθε ανάρτηση σας στην πλατφόρμα. Όπως προτείνει και το ίδιο το Instagram, καλό είναι να μην ξεπερνάτε τα 3 Hashtags ανά ανάρτηση.

- Μην ξεχάσετε να συνδέσετε το Instagram με τη σελίδα σας στο Facebook για να αυξήσετε πολύ γρήγορα το κοινό σας στο Instagram.

- Τα βίντεο αποτελούν ένα πολύ σημαντικό είδος ανάρτησης καθώς αυξάνονται κατά πολύ οι πιθανότητες για engagement σε σύγκριση με απλή ανάρτηση κειμένου. Προσπαθήστε να αυξήσετε επίσης την αλληλεπίδραση με το κοινό σας κάνοντας ερωτήσεις για να προβούν σε απαντήσεις. Βάλτε διαγωνισμούς και παροτρύνετε επίσης τους πελάτες σας αν έχετε κατάστημα να κάνουν tag την τοποθεσία με κάποιο κίνητρο π.χ κάποιο δώρο.

- Να είστε κοινωνικοί στα social media, αναζητώντας εικόνες με σχετική θεματολογία με τα γνωστά hashtags και αλληλεπιδράστε με το περιεχόμενο των άλλων.

- Το Instagram μπορεί να χρησιμοποιηθεί και ως μέσο για έρευνα αγοράς καθώς μπορείτε να παρουσιάσετε κάποιο νέο προϊόν ή υπηρεσία και να κατανοήσετε από τα σχόλια τη γενικότερη εντύπωση τους.

- Τέλος, με τα Hashtags μπορείτε να εντοπίσετε δυνητικούς πελάτες ψάχνοντας λέξεις κλειδιά που αφορούν τη δραστηριότητα σας στις γύρω περιοχές έτσι ώστε να βρείτε κοινό με ενδιαφέροντα σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που προσφέρετε!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου