Hot!

Η σημασία της στρατηγικής για την επιτυχία της επιχείρησης!

Η στρατηγική θεωρείται από πολλούς ως η εγγύηση της επιτυχίας για μια επιχείρηση! Η στρατηγική σχετίζεται με τον μακροπρόθεσμο προγραμματισμό, πρόκειται λοιπόν για μια εικόνα της επιχείρησης για τα επόμενα χρόνια. Κάθε επιχειρηματίας δεν πρέπει να βλέπει ‘μυωπικά’ και να εστιάζει μόνο σε ενέργειες που θα του φέρουν άμεσα αποτελέσματα και πωλήσεις αλλά θα πρέπει να ενδιαφέρεται και για πιο μακροπρόθεσμα αποτελέσματα. Για παράδειγμα, η καλή φήμη, η κοινωνική συνείδηση και η πελατοκεντρική προσέγγιση μπορούν να βοηθήσουν την επιχείρηση να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό και να κατακτήσει την κορυφή.

Η στρατηγική αποτελεί εγγύηση της επιτυχίας για μια επιχείρηση. Την βοηθάει να ξεπεράσει τον ανταγωνισμό και να κατακτήσει την κορυφή!
Η σημασία της στρατηγικής σε μία επιχείρηση


Διαδικασία της Στρατηγικής Διοίκησης

  • Κάθε επιχείρηση λοιπόν θα πρέπει να έχει  όραμα για το που θέλει να φτάσει τα επόμενα χρόνια καθώς και μία σαφή αποστολή, δηλαδή να γνωρίζει καλά τί είναι και τί θέλει να προσφέρει στους πελάτες.
  • Έπειτα, είναι πολύ σημαντική η ανάλυση του περιβάλλοντος, εσωτερικού και εξωτερικού. Το εσωτερικό περιβάλλον έχει να κάνει με τις δυνατότητες και τους πόρους της επιχείρησης, αποκαλύπτοντας τα δυνατά και αδύναμα σημεία της. Το εξωτερικό περιβάλλον, αφορά εξωτερικούς παράγοντες που επηρεάζουν μια επιχείρηση όπως το πολιτικό σύστημα, οι οικονομικές συνθήκες, οι κοινωνικές συνήθειες, ο τρόπος ζωής  και η τεχνολογία. Με την ανάλυση του εξωτερικού περιβάλλοντος εντοπίζονται ευκαιρίες αλλά και απειλές για την επιχείρηση.
  • Στη συνέχεια, αφού έχει προϋπάρξει αυτή η ανάλυση, έχει έρθει η ώρα για τον σαφή καθορισμό των στόχων της επιχείρησης και της υιοθέτησης στρατηγικής. Εδώ είναι πολύ σημαντική η τμηματοποίηση της αγοράς, η στόχευση του συγκεκριμένου κοινού που ενδιαφέρει την επιχείρηση και η σωστή τοποθέτηση-παρουσίαση της εικόνας του προϊόντος, πώς δηλαδή πρέπει να φαίνεται στα μάτια του πελάτη.
  • Τέλος, εφαρμόζονται οι στρατηγικές και τα προγράμματα που έχουν επιλεχθεί και φυσικά υπάρχει συνεχής έλεγχος και παρακολούθηση των αποτελεσμάτων. Όταν τα προγράμματα και οι στρατηγικές δεν επιφέρουν τα αναμενόμενα αποτελέσματα είναι απαραίτητο να υπάρχουν τροποποιήσεις και προσαρμογές.


    Ο επιχειρηματίας λοιπόν πρέπει να προσπαθεί να κοιτάζει μακροπρόθεσμα και όχι να δίνει μόνο έμφαση στις πωλήσεις. Μόνο έτσι μπορεί να χτίσει μία πολύ καλή φήμη και ένα πολύ δυνατό brand. Είναι απαραίτητη η επένδυση στο μέλλον. Μία σημαντική επένδυση πλέον αποτελεί και η προβολή στο διαδίκτυο με άμεσα αλλά και μακροπρόθεσμα οφέλη!


    Επενδύστε στην online προβολή σας από την εταιρεία 4ty και αυξήστε την αναγνωρισιμότητα και το πελατολόγιο σας! Χτίστε τώρα ένα δυνατό brand!

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου