Hot!

6 Τips για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας!

Tips για να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σας!




1) Σωστός καθορισμός της απασχόλησης: Tο πιο σημαντικό στάδιο είναι ο σωστός καθορισμός του τί ακριβώς είναι η επιχείρηση και με τί ασχολείται. Πρόκειται για τον καθορισμό των δυνατών και αδύναμων στοιχείων της επιχείρησης σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

2) Καθορισμός του κοινού-στόχου: Αφού καθοριστούν τα δυνατά και αδύναμα σημεία της επιχείρησης, είναι σημαντικό να εντοπιστεί το κοινό στο οποίο πρέπει να απευθυνθεί η επιχείρηση. Το κοινό που μπορεί να καλύψει αλλά και το οποίο ενδιαφέρεται για τα συγκεκριμένα προϊόντα και υπηρεσίες.  

3) Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα: Για να εδραιωθεί ένα ισχυρό brand πρέπει τα προϊόντα ή οι υπηρεσίες της επιχείρησης να ξεχωρίζουν από τον ανταγωνισμό. Χρειάζεται λοιπόν προσεκτική επιλογή του τί ακριβώς είναι αυτό που σας διαφοροποιεί από τους ανταγωνιστές σας στον κλάδο.

4) Προβολή: Η προβολή του ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος είναι το κυριότερο σημείο για να γίνει γνωστή η επιχείρηση σας σε ευρύ κοινό. Κλασικές πρακτικές όπως διαφημίσεις στην τηλεόραση, στο ραδιόφωνο και στον τύπο, προωθητικές ενέργειες των προϊόντων καθώς και δημόσιες σχέσεις είναι σημαντικά κομμάτια της προβολής. Το διαδίκτυο πλέον αποτελεί το πιο δυναμικό μέσο προβολής των επιχειρήσεων λόγω του χαμηλού κόστους αλλά και του μεγάλου κοινού που καλύπτει. Δημιουργία site, λογαριασμοί στα social media, newsletters, διαφημιστικά banners αποτελούν κάποιους από τους τρόπους ενίσχυσης του ονόματος και της αναγνωρισιμότητας σας.

5) Συνεκτική εικόνα και προβολή: Αυτό το σημείο θέλει ιδιαίτερη προσοχή. Όλες οι ενέργειες προβολής θα πρέπει να συσχετίζονται μεταξύ τους. Ένα πολύ απλό παράδειγμα είναι η χρήση όμοιων χρωμάτων και φυσικά ενός λογοτύπου έτσι ώστε να γίνεται όλο και πιο συχνά γνωστή η μάρκα και να εδραιώνεται στο μυαλό των καταναλωτών. Οι ενέργειες στο διαδίκτυο θα πρέπει να είναι σε πλήρη εναρμόνιση με τις ενέργειες off line

6) Παρακολούθηση αντιδράσεων και προσαρμογή: Ένας επιχειρηματίας ο οποίος δεν προσαρμόζεται στις εξελίξεις σίγουρα θα έχει πρόβλημα και οι ανταγωνιστές του θα καταφέρουν να τον ξεπεράσουν. Η τεχνολογία αποτελεί έναν σημαντικό παράγοντα προβολής και θα πρέπει να αξιοποιείται σχεδόν από κάθε επιχειρηματία. Ακόμα, μέσω του διαδικτύου και κυρίως των site και των λογαριασμών social media, μπορεί ο επιχειρηματίας εύκολα να εισακούσει τη γνώμη των υπαρχόντων και δυνητικών πελατών και να προσαρμόζει κατάλληλα τις ενέργειες του έτσι ώστε να καλύπτει όσο το δυνατόν καλύτερα τις ανάγκες τους. 

Και μην ξεχνάτε: Οι ευχαριστημένοι πελάτες σας αποτελούν την καλύτερη διαφήμιση για την επιχείρηση σας!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου