Kάθε επιχειρηματίας πρέπει να προσπαθεί να διαφοροποιηθεί με κάποιον τρόπο από τους ανταγωνιστές του στον κλάδο. Έτσι λοιπόν πρέπει να εντοπίσει το δυνατό σημείο της επιχείρησης, του προϊόντος ή της υπηρεσίας που προσφέρει για να το προωθήσει έτσι ώστε να ενισχύσει την αναγνωρισιμότητα του brand name (ονόματος). Η μοναδική πρόταση πώλησης διαφοροποιεί ένα προϊόν από εκείνα των ανταγωνιστών δίνοντας μια χροιά διαφορετικότητας στο προϊόν ή την υπηρεσία, κάτι που οι ανταγωνιστές δεν προσφέρουν.
Προτάσεις για
να εντοπίσετε τη μοναδική πρόταση πώλησης:
- Με βάση τα
χαρακτηριστικά του προϊόντος: Κάποιο ξεχωριστό χαρακτηριστικό του προϊόντος
μπορεί να οδηγήσει σε βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα. Εδώ περιλαμβάνονται
τομείς όπως ένα ειδικό συστατικό, η χώρα προέλευσης ή ακόμα και η ιδιαίτερη
συσκευασία.
- Με βάση τον
τρόπο χρήσης: Mπορεί να
τονιστούν κάποιοι επιπλέον τρόποι χρήσης του προϊόντος, μη αναμενόμενοι για
διαφοροποίηση.
- Με βάση τον
τρόπο κατασκευής: Εάν η διαδικασία παραγωγής παρουσιάζει κάτι ιδιαίτερο, αυτό
θα μπορούσε να τονιστεί ως μοναδική πρόταση πώλησης.
- Με βάση την
τιμή: Η τιμή μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο για την τελική απόφαση των
καταναλωτών οπότε μια ιδιαίτερα χαμηλή τιμή ή οι εκπτώσεις θα μπορούσαν να
τονιστούν ως ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
- Με βάση την
ιδιαίτερη εικόνα: η εικόνα του προϊόντος μπορεί να το διαφοροποιήσει αρκετά από
τα ανταγωνιστικά ακόμα και αν δεν υπάρχει ιδιαίτερη αντικειμενική διαφορά. Σε
αυτό το κομμάτι παίζει σημαντικό ρόλο η διαφήμιση.
- Με βάση την προϋπάρχουσα
ιστορία: Εφόσον η επιχείρηση έχει μακροχρόνια εμπειρία στον κλάδο, αυτό θα
μπορούσε να τονιστεί καθώς θα αυξήσει την αξιοπιστία και το κύρος της
επωνυμίας.
- Με βάση νέων
χαρακτηριστικών: Σε περίπτωση που έχουν υπάρξει αλλαγές στο προϊόν ή σε κάποια
υπηρεσία, πρέπει να τονιστούν ως κάτι νέο, φέρνοντας ένα αέρα αλλαγής.
Κάθε επιχείρηση
πρέπει να εντοπίσει μια μοναδική πρόταση πώλησης για κάθε προϊόν ή υπηρεσία
έτσι ώστε να εξασφαλίσει ένα απαραίτητο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα για να
διαφοροποιηθεί και να κερδίσει την προτίμηση των καταναλωτών.
Ο Ηλεκτρονικός Επαγγελματικός Οδηγός Ελλάδος 4TY.GR σας βοηθάει να εντοπίσετε το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σας και αναλαμβάνει την αποτελεσματική του προώθηση για να ξεχωρίσετε από τους ανταγωνιστές σας!
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου