Hot!

Διαβάστε το 2ο Μέρος για τις τεχνικές πειθούς και κλείστε καλύτερες συμφωνίες!

Ακολουθεί το δεύτερο μέρος σχετικά με τις τεχνικές πειθούς:



Tip 5:Κοινά Χαρακτηριστικά:

Συνήθως δρούμε σε συγκεκριμένες καταστάσεις με βάση το πως συμπεριφέρονται οι άλλοι άνθρωποι γύρω μας, κυρίως όταν θεωρούμε ότι έχουμε κοινά στοιχεία με αυτούς. Έχει παρατηρηθεί για παράδειγμα ότι ο ρυθμός αυτοκτονιών αυξάνεται όταν μια αυτοκτονία δημοσιεύεται. Αυτό εξηγείται από το γεγονός ότι άνθρωποι που νιώθουν απελπισμένοι και θέλουν να προβούν σε τέτοια ενέργεια, φαίνεται πως παίρνουν το παραπανίσιο κουράγιο για να το πράξουν, λόγω της δημοσιότητας μιας αυτοκτονίας. Μάλιστα έχει δειχτεί πως και τα χαρακτηριστικά του ατόμου μπορεί να παίξουν ρόλο, καθώς μπορεί να οδηγήσει ανθρώπους με παρόμοια χαρακτηριστικά όπως ηλικία, φύλο, μορφωτικό επίπεδο σε τέτοια ενέργεια. Όσον αφορά τις διαπραγματεύσεις είναι σημαντικό να κάνεις το άλλο άτομο να νιώσει ότι έχετε κάποια κοινά χαρακτηριστικά έτσι ώστε να νιώσει άνετα και να σε συμπαθήσει.

Tip 6: Συμπάθεια:

Όταν έχουμε κάποια θετική προδιάθεση προς κάποιον άλλον, μπορούμε πιο εύκολα να του κάνουμε μια χάρη. Πολλές φορές εταιρείες χρησιμοποιούν το μοντέλο πωλήσεων από φίλους σε φίλους, καθώς υπάρχει έντονο το συναίσθημα της συμπάθειας. Άλλωστε δεν είναι τυχαίο που οι εταιρίες ζητούν από τους ευχαριστημένους πελάτες να διαδώσουν τις θετικές εντυπώσεις στους φίλους και την οικογένεια τους.
Η φυσική έλξη όπως μία περιποιημένη εμφάνιση και τα κοινά χαρακτηριστικά (όπως αναφέρθηκε πιο πάνω) μπορούν επίσης να προδιαθέσουν κάποιους θετικά.
Ακόμα, κάποιο προσεκτικό κομπλιμέντο θα δημιουργήσει ένα ευχάριστο κλίμα για να καταλήξει μια συνάντηση σε συμφωνία.
Η προσπάθεια για δημιουργία οικειότητας όπως η οπτική επαφή αλλά και η σωματική (π.χ άγγιγμα στο χέρι) μπορεί να συμβάλλει στην προσπάθεια για να πείσεις κάποιον σε κάτι.
Με τους παραπάνω τρόπους μπορείς να κερδίσεις την συμπάθεια των άλλων ατόμων!

Tip 7: Σύνδεση:

Πολύ συχνά το ανθρώπινο μυαλό συνδέει-συσχετίζει διάφορα ερεθίσματα που λαμβάνει σε κάποια συγκεκριμένη στιγμή, τα οποία μετά χαράσσονται στην μνήμη. Για παράδειγμα όταν κάποιος μεταδίδει μία αρνητική είδηση σε κάποιον άλλον, τότε μπορεί αυτόματα να υπάρξει μια δυσαρέσκεια ακόμα και αντιπάθεια στο πρόσωπο του. Η σύνδεση παίζει πολύ σημαντικό ρόλο για αυτό φρόντισε να σε συσχετίσουν με κάτι θετικό έτσι ώστε να προσελκύσεις τη συμπάθεια των άλλων. Η σύνδεση χρησιμοποιείται έντονα στις διαφημίσεις για αυτό η επιλογή του κατάλληλου προσώπου είναι απαραίτητη ώστε να εμφανίζει όλα εκείνα τα χαρακτηριστικά που ταιριάζουν στην εικόνα του προϊόντος / υπηρεσίας.

Tip 8: Εξουσία:

Η εξουσία έχει δύναμη πειθούς όχι μόνο επειδή μπορεί να εμπνέει αλλά ακόμα και λόγω του φόβου. Ακόμα και να μην έχεις όμως έντονη εξουσία έτσι ώστε να μπορέσεις να πείσεις κάποιον, μπορείς να την προσεγγίσεις με συγκεκριμένα σύμβολα όπως για παράδειγμα ρούχα και αξεσουάρ. Αυτό συμβαίνει συχνά στις διαφημίσεις όταν χρησιμοποιούνται ηθοποιοί και παριστάνουν για παράδειγμα τους γιατρούς, συμβουλεύοντας τη χρήση κάποιου προϊόντος.

Tip 9: Σπανιότητα:

Σύμφωνα με έρευνες, φαίνεται πως αντιλαμβανόμαστε κάποιες ευκαιρίες ως πιο σημαντικές όταν παρουσιάζονται και ξέρουμε ότι θα υπάρχουν για μικρό χρονικό διάστημα. Πολλές φορές βλέπουμε ότι οι προσφορές τονίζεται ότι κρατάνε για 1 ή για 3 ημέρες παρακινώντας τους πελάτες να μην χάσουν την ευκαιρία. Ακόμα, η σπανιότητα, για παράδειγμα μία περιορισμένη έκδοση του προϊόντος (limited edition) το κάνει να φαίνεται στα μάτια ορισμένων ως πολύ σημαντικό. Με αυτόν τον τρόπο λοιπόν μπορείς να πείσεις πιο εύκολα τον πελάτη να προβεί σε κάποια αγορά. 


Οι παραπάνω τεχνικές είναι χρήσιμες τόσο για την επαγγελματική όσο και και την προσωπική και σίγουρα θα σας βοηθήσουν σημαντικά σε καταστάσεις που θα χρειαστείτε να πείσετε κάποιον για κάτι.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου