Hot!

Tips για να διαφοροποιηθείτε από τους ανταγωνιστές σας!

Σε μια αγορά άκρως ανταγωνιστική, είναι αρκετά δύσκολο να ξεχωρίσει ένας επιχειρηματίας από τους υπολοίπους! Στο σημερινό μας άρθρο σας παρουσιάζουμε στρατηγικές – tips έτσι ώστε να διαφοροποιηθείτε στο μυαλό των καταναλωτών και να καταφέρετε να κερδίσετε την προσοχή τους! Η χαμηλή τιμή σίγουρα παίζει σημαντικό ρόλο λόγω της οικονομικής δυσχέρειας αλλά χρειάζονται και άλλες τεχνικές για να καταφέρετε το καλύτερο αποτέλεσμα!



Η κατασκευή ιστοσελίδας μπορεί να συμβάλλει στη διαφοροποίηση από τους ανταγωνιστές. Μπορείτε να επιλέξετε κάποιο πρωτότυπο template ή μια εφαρμογή, ή ξεχωριστή σελίδα μέσα στο site που δεν θα βρει κάπου αλλού ο δυνητικός σας πελάτης. Επίσης, θα πρέπει να δώσετε έμφαση στο περιεχόμενο και να προσδώσετε χρήσιμες πληροφορίες για τους πελάτες, εκπαιδευτικό υλικό χρήσιμο για τη δουλειά τους! Προσπαθήστε επίσης να έχετε δυναμική παρουσία στα social media και να κτίσετε ένα δυναμικό brand, χωρίς να κάνετε συνεχώς αναρτήσεις που αφορούν πωλήσεις.  

Δεν θα πρέπει να ξεχνάτε ότι οι υπάρχοντες πελάτες αποτελούν σημαντική πηγή εσόδων. Η προσέλκυση νέων πελατών είναι πολύ πιο δύσκολη από τη διατήρηση των υπαρχόντων. Η ικανοποίηση λοιπόν των πελατών είναι υψίστης σημασίας. Προσπαθήστε να προσφέρετε μια ξεχωριστή εμπειρία και να υπέρ-καλύψετε τις προσδοκίες τους. Για παράδειγμα, προσπαθήστε να κάνετε το χώρο πώλησης ευχάριστο και οικείο για να προβούν πιο εύκολα σε αγορά. Η παροχή άριστης εξυπηρέτηση κυρίως στον κλάδο των υπηρεσιών, η ανάπτυξη προσωπικού δεσμού με τον κάθε πελάτη και η πλήρης προσαρμογή στις ανάγκες τους θα σας οδηγήσουν στην επιτυχία. Δεν είναι τυχαίο που κάποιοι επαγγελματίες απευθύνονται στους πελάτες τους με το μικρό τους όνομα.
Η δημιουργία μιας ιδιαίτερης συναισθηματικής ιστορίας θα προσελκύσει πελάτες στην επιχείρηση σας! Δώστε λοιπόν καινοτόμο και έντονο ύφος στη διαφήμιση και τη γενικότερη προβολή της επιχείρησης και “ξυπνήστε” τα συναισθήματα που θέλουν οι πελάτες σας! 

Ασχοληθείτε με τους πελάτες σας και μετά την πώληση. Μην τους ξεχνάτε! Προσπαθήστε να τους βοηθήσετε πραγματικά, στέλνοντας τους σημαντικά νέα για υπηρεσίες σας ή άρθρα που όντως τους αφορούν. Φανείτε χρήσιμοι στους πελάτες σας και μετά την πώληση και σίγουρα θα σας το ανταποδώσουν στο μέλλον είτε οι ίδιοι είτε οι φίλοι και γνωστοί στους οποίους θα έχουν μιλήσει θετικά για εσάς!


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου