To
influencer marketing αποτελεί το νέο trend στο χώρο
του μάρκετινγκ και της διαφήμισης και
πολλές επιχειρήσεις έχουν επιλέξει
influencers για την προώθηση των προϊόντων
και των υπηρεσιών τους. Βλέπουμε για
παράδειγμα ξενοδοχεία και καταστήματα
ρούχων να προσκαλούν Ιnstagramers και bloggers
να προβάλλουν τη δουλειά τους. Τα social
media έχουν αλλάξει δραματικά τον τρόπο
προβολής των επιχειρήσεων. Πλέον, μέσω
των social media οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν
πιο οικονομικά και αποτελεσματικά το
κοινό-στόχο τους.
Το Influencer Marketing στοχεύει στο κοινό (followers) που έχει χτίσει κάποιος influencer πχ celebrity ή ειδικός σε κάποιον τομέα. Οι Influencers μπορούν να επηρεάσουν τις αγοραστικές συνήθειες κάποιων ατόμων λόγω γνώσεων, εμπειρίας και πιθανής εξουσίας. Έτσι, οι επιχειρήσεις μέσω των ατόμων με σημαντική επιρροή στο διαδίκτυο μπορούν να προσεγγίσουν ένα στοχευμένο κοινό. Οι επιχειρήσεις ζητούν από τους influencers να ανεβάζουν τακτικά περιεχόμενο με τα προϊόντα τους για να τα προβάλλουν με έμμεσο τρόπο.
Σίγουρα
το Influencer Marketing έχει πολλά πλεονεκτήματα
καθώς ένα ευρύ κοινό αφιερώνει πολύ
χρόνο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Σύμφωνα με το Forbes, περίπου το 92% των
καταναλωτών ακολουθεί κάποιον influencer,
δείχνοντας του μεγαλύτερη εμπιστοσύνη
συγκριτικά με κάποιο τηλεοπτικό σποτ
ή άλλη παραδοσιακή διαφήμιση. Επίσης,
επειδή σε αυτή τη μορφή μάρκετινγκ
κυριαρχούν τα πολυμέσα όπως βίντεο,
εικόνες και stories, τα αποτελέσματα είναι
ακόμα καλύτερα. Επιπλέον, αποτελεί έναν
οικονομικότερο τρόπο διαφήμισης σε
σχέση με τα παραδοσιακά εργαλεία
μάρκετινγκ.
Πρόκειται για μια τάση που μπορεί να αξιοποιηθεί από οποιαδήποτε επιχείρηση ανεξαρτήτως μεγέθους για να επικοινωνήσει με αποδοτικό τρόπο με το κοινό της. Μάλιστα, φαίνεται πως ο νέος Ευρωπαϊκός Κανονισμός Γενικής Προστασίας Δεδομένων θα μειώσει τις στοχευμένες διαφημίσεις όπως γίνονταν μέχρι σήμερα στο διαδίκτυο. Ακόμα, είναι γεγονός πως ένα μεγάλο ποσοστό χρηστών παραβλέπει τις χορηγούμενες διαφημίσεις και περίπου το 47% μπλοκάρει τις διαφημίσεις, χρησιμοποιώντας ad blockers.
Για επιτυχημένο influencer marketing πρέπει να επιλέξετε σωστά τον influencer ανάλογα με το κοινό που θέλετε να στοχεύσετε, τα προϊόντα σας, το μέσο κοινωνικής δικτύωσης που θα χρησιμοποιήσετε και φυσικά το προφίλ του συγκεκριμένου ατόμου. Δώστε του ελευθερία να συν-δημιουργεί το περιεχόμενο των προβολών μαζί σας για να νιώσει πιο οικεία με την μάρκα σας ώστε να επιτύχετε ένα πιο φυσικό αποτέλεσμα.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου