Hot!

Tips για να εξασφαλίσετε την επιτυχία της επιχείρησής σας!

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε χρήσιμα tips για να εξασφαλίσετε την επιτυχημένη πορεία της επιχείρησής σας!

Δημιουργήστε μια δυναμική ιστοσελίδα για την επιχείρηση με συχνές ανανεώσεις σε περιεχόμενο, φωτογραφίες και βίντεο για να παρουσιάσετε όσο το δυνατόν καλύτερα τα προϊόντα και τις υπηρεσίες σας. Μια σωστή παρουσίαση θα αναδείξει τα προϊόντα σας  και θα τραβήξει την προσοχή των επισκεπτών της ιστοσελίδας.



Να είστε ενεργοί στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργώντας επαγγελματική σελίδα κυρίως στο Facebook και το Instagram. Μην παραλείπετε να κάνετε πληρωμένες διαφημίσεις σε αυτά τα μέσα κυρίως όταν θέλετε να κάνετε μια προσφορά ή να προωθήσετε ένα καινούριο προϊόν, καθώς μπορεί να οδηγήσουν σε καλύτερα αποτελέσματα! Επίσης, η δημιουργία προφίλ της επιχείρησης στο Linkedin μπορεί να αυξήσει σημαντικά την αξιοπιστία της επιχείρησης κυρίως αν παρέχετε υπηρεσίες.

Είναι πολύ σημαντικό να προσφέρετε μια ξεχωριστή εμπειρία στους πελάτες σας! Πρέπει να ανταποκριθείτε στις προσδοκίες του πελάτη και να τις ξεπεράσετε, κυρίως αν δραστηριοποιείστε στον κλάδο των υπηρεσιών. Για παράδειγμα, μπορείτε να τους προσφέρετε κάποιο δώρο ενώ δεν το περιμένουν.

Πρέπει να δημιουργήσετε έναν προσωπικό δεσμό με τους πελάτες σας. Το καλύτερο που έχετε να κάνετε είναι να τους γνωρίσετε, και αν έχετε τη δυνατότητα π.χ. σε κατάστημα να τους αποκαλείτε με το μικρό τους όνομα. Τέτοιου είδους προσωποποίηση μπορεί να γίνει και τηλεφωνικά αλλά και μέσω αλληλογραφίας.

Οι υφιστάμενοι πελάτες είναι υψίστης σημασίας καθώς αποτελούν μια σημαντική πηγή εσόδων. Η απόκτηση ενός νέου πελάτη είναι πολύ πιο δύσκολη από την πώληση προϊόντων σε υπάρχοντες πελάτες. Να προσπαθείτε να κρατάτε τους πελάτες σας ικανοποιημένους και να κάνετε το καλύτερο για αυτούς γιατί όχι μόνο θα αγοράσουν ξανά αλλά θα σας προτείνουν σε φίλους και γνωστούς.

Προσπαθήστε να δημιουργήσετε μια συναισθηματική ιστορία για να την συσχετίσετε με την επωνυμία σας κυρίως στην προβολή και διαφήμιση σας. Η δημιουργία συναισθημάτων μπορεί να κάνει τους πελάτες να δεθούν με το εμπορικό σήμα σας και να γίνουν μακροχρόνιοι πελάτες και υποστηρικτές του brand σας.



0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου