Hot!

Πώς μπορείτε να αυξήσετε την ποσότητα του προϊόντος που πουλάτε;


Ίσως κάποιες φορές να έχετε αναρωτηθεί γιατί κάνετε βαριά χρήση ενός συγκεκριμένου προϊόντος ή μάρκας, παρόλο που στην πραγματικότητα δεν βρίσκετε λογικό λόγο σε αυτή την αύξηση της χρήσης. Λοιπόν αυτό μπορεί να συμβεί, καθώς υπάρχουν πολλές τακτικές που στοχεύουν στην αύξηση της χρήσης ή στην μετατροπή της ελαφριάς χρήσης μάρκας σε βαριά. Δεν υπάρχει καλύτερος πελάτης από έναν υπάρχοντα δεδομένου ότι η απόκτηση ενός νέου μπορεί να είναι πολύ απαιτητική με υψηλό κόστος. Οι υπάρχοντες πελάτες αποτελούν μια σταθερή πηγή εσόδων για μια επιχείρηση, μια ασφαλή βάση. Επομένως, είναι πολύ πιο εύκολο να κάνετε έναν υπάρχοντα πελάτη να αγοράσει ένα νέο προϊόν / υπηρεσία ή να αγοράσει περισσότερη ποσότητα από ένα συγκεκριμένο προϊόν. Υπάρχουν διάφορες τεχνικές μάρκετινγκ για να επιτευχθεί αυτό.

Μια συνήθης τακτική είναι η προώθηση πωλήσεων. Η μεγάλη μείωση των τιμών ενός προϊόντος ή η προσφορά μιας επιπλέον συσκευασίας προϊόντος ως δώρο μπορεί να αυξήσει την ποσότητα του προϊόντος που χρησιμοποιούν οι πελάτες, με συνέπεια να συνηθίζουν περισσότερο το προϊόν και να προσπαθούν να καταναλώσουν περισσότερη ποσότητα επειδή μπορεί να έχουν κοντινή ημερομηνία λήξης ή επειδή αισθάνονται ότι έχει απομείνει πολλή ποσότητα και θέλουν να καταναλώσουν όλο και περισσότερη. Αυτό αρχίζει να γίνεται μια συνήθεια και ο πελάτης θα αρχίσει να συνηθίζει σε υψηλότερη κατανάλωση που οδηγεί σε βαριά χρήση στο τέλος. Αυτή είναι μια έξυπνη τεχνική που λειτουργεί καλά.



Αυτή είναι η λογική πίσω από τη βαριά χρήση. Οι έμποροι προσπαθούν να βρουν τρόπους όχι μόνο για να κάνουν το προϊόν απαραίτητο για τον πελάτη αλλά προσπαθούν επίσης να αυξήσουν την ποσότητα που καταναλώνουν για να αυξήσουν τις πωλήσεις τους. Ένας άλλος τρόπος είναι να προτείνετε νέους τρόπους χρήσης, ώστε να χρησιμοποιείται το προϊόν περισσότερες φορές. Επίσης, μπορείτε να προτείνετε τη χρήση ενός προϊόντος μαζί με κάποιο άλλο δικό σας, κάποιο που πιθανώς δεν έχει πολύ υψηλές πωλήσεις, για να προωθηθεί περισσότερο. Με αυτόν τον τρόπο, οι πελάτες θα αρχίσουν να χρησιμοποιούν το προϊόν για περισσότερους λόγους, αυξάνοντας την ποσότητα που χρησιμοποιούν.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου