Hot!

Διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες σας!

Πολλοί επιχειρηματίες πιστεύουν ότι για να αυξήσουν τα κέρδη τους θα πρέπει να στρέφονται συνεχώς σε νέους πελάτες για να πετύχουν τον στόχο τους. Ξεχνάνε όμως κάτι σημαντικό! Οι ήδη υπάρχοντες πελάτες είναι η πιο δυναμική πηγή νέων εσόδων αλλά αποτελούν και την καλύτερη διαφήμιση για την επιχείρηση σας! Συνεπώς η διατήρηση καλών σχέσεων με τους πελάτες αποτελεί σημαντικό κλειδί για την επιτυχία της επιχείρησης σας.

Η αποτελεσματική διαχείριση σχέσεων με τους πελάτες αρχίζει αμέσως μετά την πώληση, για παράδειγμα όταν καλείτε κάποιον για να τον ρωτήσετε εάν είναι ευχαριστημένος με το προϊόν ή την υπηρεσία που αγόρασε. Πέρα από αυτό, υπάρχουν διάφοροι αποτελεσματικοί τρόποι για την εξασφάλιση καλών σχέσεων με τους πελάτες έτσι ώστε να αποκτήσετε μία σημαντική θέση στο μυαλό τους. Ενημερώστε τους πελάτες σας ότι προσπαθείτε να κάνετε το καλύτερο για αυτούς και καθησυχάστε τους ότι όλα είναι υπό έλεγχο για να νιώσουν ασφαλείς κυρίως όταν είστε μακριά.

Μπορείτε ακόμα να γράψετε προσωπικά μηνύματα και email ρωτώντας τους αν χρειάζονται κάτι ή για κάποια ειδική περίσταση π.χ γενέθλια ή όταν ένας πελάτης από μακριά έχει έρθει στην πόλη σας και ίσως χρειάζεται βοήθεια. Προσπαθήστε να προτείνετε ενδιαφέροντα δώρα για τους πελάτες σας που θα τα ευχαριστηθούν και σίγουρα θα αναφέρουν το γεγονός σε γνωστούς τους λέγοντας τα καλύτερα λόγια για εσάς! Και αν βρείτε κάτι χρήσιμο π.χ κάποιο άρθρο μη διστάσετε να επικοινωνήσετε με τον πελάτη και να του το στείλετε. Φυσικά, μπορείτε να τους προσκαλέσετε και σε μια ειδική εκδήλωση με προσωπικό προσκλητήριο. Μην ξεχνάτε να ανταμείβετε τους πελάτες που είναι πιστοί και προβαίνουν σε επαναλαμβανόμενες πωλήσεις και φέρνουν πολλά έσοδα στην επιχείρηση. Προσπάθησε να βρεις ιδιαίτερους τρόπους έτσι ώστε να τους προσδώσεις κάποια αξία για το χρόνο και τον κόπο που σπατάλησαν για εσένα.

Η διαχείριση πελατειακών σχέσεων (Customer Relationship Management) έχει να κάνει με τις πρακτικές και τις τεχνολογίες που χρησιμοποιούνται από τις εταιρίες για να διαχειριστούν και να συλλέξουν πληροφορίες από όλες τις επαφές κάθε πελάτη με την εταιρία (π.χ τηλέφωνο, email, social media). Με αυτά τα συστήματα βελτιώνονται οι επιχειρηματικές σχέσεις με τους πελάτες με κύριο στόχο τη διατήρηση τους. Τα εξελιγμένα συστήματα που υπάρχουν στην αγορά δεν αναφέρονται μόνο σε πελάτες αλλά ακόμα και σε προμηθευτές ή συναδέλφους. Σίγουρα κάθε μεγάλη εταιρία έχει ανάγκη από τέτοια εργαλεία για βελτιστοποιημένα αποτελέσματα.

Μην ξεχνάτε ότι οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι αυτοί που θα οδηγηθούν σε επαναλαμβανόμενες αγορές και συνεπώς θα αυξήσουν τα έσοδα της επιχείρησης σας. Οι πιστοί πελάτες αποτελούν τους καλύτερους πελάτες καθώς μέσω της από στόμα σε στόμα επικοινωνίας σίγουρα θα εκφραστούν με θετικά λόγια για εσάς!

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου